Xemtoth Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Någon som lirat Aliens vs predator : primal hunt (expansion) ? Va tycker ni om det? Själv tycker jag att det äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nödvändig topic? Men iaf, jag har det men jag har inte orkat installera det, tänkte klara av AVP II orginalet först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Har inte spelat det men har 1:an är med i en klan där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nödvändig topic? Men iaf, jag har det men jag har inte orkat installera det, tänkte klara av AVP II orginalet först Den är väll precis lika nödvändig som alla andra speltopicar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Den är väll precis lika nödvändig som alla andra speltopicar? Jag sa ju inte att den inte var onödig, det var därför jag satte ett frågetecken efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag sa ju inte att den inte var onödig, det var därför jag satte ett frågetecken efter Så skulle man nog kunna tolka det om man nyligen blivit lobotomerad eller liknande. Det du skrev skulle av en helt normal människa, som tex mig, tolkas som ironi. Speciellt med tanke på smileysen efter. Men nu ska vi inte bråka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Spela de med några polare för ett tag sen.. så jävla fegt att vara predator!!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Har både ettan och tvåan dock inte expansionen. Lol, har dock aldrig haft orken att klara ut varken ettan eller tvåan. Lyckats komma fram några banor med varje gubbe men sen orkade jag inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Spela de med några polare för ett tag sen.. så jävla fegt att vara predator!!... Lanade det igår... Det är inte fegt att vara predator om man ser till att den andra är alien och är fullvuxen från början, då ser aliens osynligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Lanade det igår... Det är inte fegt att vara predator om man ser till att den andra är alien och är fullvuxen från början, då ser aliens osynligheten Mmm... men sen har ju predatorn sin jeavla målsökande grej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Mmm... men sen har ju predatorn sin jeavla målsökande grej... Jo den e ruggigt feg Fast är man snabb så kan den inte bli målsökande, den hinner liksom inte bestämma målet om man e snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Måste man köpa det? Kan man ladda ner nå't alien spel gratin nån stanns som INTE är olagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Måste man köpa det? Kan man ladda ner nå't alien spel gratin nån stanns som INTE är olagligt? Demot kanske kan vara möjligt att tanka, men vart vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Demot kanske kan vara möjligt att tanka, men vart vet jag inte I så fall vart om du tänker efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 I så fall vart om du tänker efter? Deras hemsida kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Deras hemsida kanske?? Vad är deras hemsida då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 If you listen really closely, you will hear the familiar sound of "no-one-caring" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Vad är deras hemsida då??? Hade ja vetat det skulle ja sagt det... använd google Redigerad 2 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Deras sida där du kan tanka demo är http://avp2.sierra.com/us/downloads/ Sorry för dubbel post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Är inte avp2 ganska gammalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts