FoxtroT Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hur man modar en Taxi! obs: man måste fuska.. Skriv in fusket Improvied handling: trekant, R1, R1, vänster, R1 ,L1 ,R2 ,L1. Åk till TF o moda Taxin! Kanske inte nytt för er men för mig e de de! Ja brukar moda min Taxi så som den ser ut i Taxi 2 filmen! as grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) *borta* habbahabba Redigerad 26 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men allså modifikera bilen i spelet i Transfander...(Stavning??) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Varför ska man skriva in fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Kanske för de inte går o modifikera bilen annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det går visst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Kanske för de inte går o modifikera bilen annars.. Klart det gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Inte Taxin... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Inte Taxin... eller? Jo det fungerar på alla Taxibilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 OMG de gör de inte för mig!! Så de vore lite lustigt om de skulle gå för er.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 För mig går det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) OMG de gör de inte för mig!! Så de vore lite lustigt om de skulle gå för er.... Dude, you don't know what you're talking about. Du har säkert åkt till en Pay n Spray istället för TransFender Redigerad 26 februari, 2005 av GTA_PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ahha då kan juu du testa att trycka in den där koden o köra till ett Pay n Spray o se om man kan modifikera en Taxi du e antagligen 5år elller något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Varför komma med personangrepp helt i onödan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Vad är problemet? Kör du en taxi till Transfender går det att modifiera den (utan fusk). Redigerad 27 februari, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag har moddat på Taxi och Cabbie i Transfender, så det borde ju gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ja, det går att modda taxi bilar vanligt, utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ahha då kan juu du testa att trycka in den där koden o köra till ett Pay n Spray o se om man kan modifikera en Taxi du e antagligen 5år elller något.. Om det är mig du snackar om så få du allt skylla dig själv. Tryck INTE in koden och åk till Trans Fender så ska du se att det fungerar. Kalla mig inte 5 år när du till och med är yngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Funkar för mig utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Old crap, + att man behöver inte fuska för att modda en taxi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts