Nerheden Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Demo på Empire Earth 2... fast skiten suger hårt!!!! Grafiken e skit... spelet e skit allt e skit på Empire Earth 2 enligt mig ... 1:an är 10000 gånger bättre än 2:an.. Väntar på att Age Of Empires 3 kommer istället Det e bara att skriva vad ni tycker.... http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/empir...2_spdemo_en.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Demo på Empire Earth 2... fast skiten suger hårt!!!! Grafiken e skit... spelet e skit allt e skit på Empire Earth 2 enligt mig ... 1:an är 10000 gånger bättre än 2:an.. Väntar på att Age Of Empires 3 kommer istället Det e bara att skriva vad ni tycker.... http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/empir...2_spdemo_en.exe Testa Settlers 5. Riktigt kul och mycket strategiskt. Dock synd att det inte är så kul multiplayer... Men testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 De tyska utvecklarna Blue Bytes spel The Settlers V: Heritage of Kings kan mycket väl vara kul. Jag har dessväre bara testat demot. Fast jag är nog mer inriktad mot lite snabbare strategispel, som inte är så tidskrävande och pluttriga. Age of Empires III lär bli det bästa strategispelet på länge enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 De tyska utvecklarna Blue Bytes spel The Settlers V: Heritage of Kings kan mycket väl vara kul. Jag har dessväre bara testat demot. Fast jag är nog mer inriktad mot lite snabbare strategispel, som inte är så tidskrävande och pluttriga. Age of Empires III lär bli det bästa strategispelet på länge enligt mig... Det håller jag med om, men i brist på bättre är Settlers ett bra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 De tyska utvecklarna Blue Bytes spel The Settlers V: Heritage of Kings kan mycket väl vara kul. Jag har dessväre bara testat demot. Fast jag är nog mer inriktad mot lite snabbare strategispel, som inte är så tidskrävande och pluttriga. Age of Empires III lär bli det bästa strategispelet på länge enligt mig... Håller med dig där plus Stronghold 2 verkar bli grymt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag tycker EE2demot var ganska roligt, men gick ju inte spara. Har iofs aldrig spelat första EE så jag har inget att jämföra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag tycker EE2demot var ganska roligt, men gick ju inte spara. Har iofs aldrig spelat första EE så jag har inget att jämföra med. De förra EE spelet var mycket roligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Japp det har du rätt i... : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts