Mr Mister Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Nu har jag blivit riktigt förbannad! Varenda gång jag kollar på forumet är det någon som vill ha hjälp med The driver!!! Vad är det som är svårt?!? Jag har klarat det två gånger på första försöket. Antingen är alla spelare dåliga eller så är jag för bra, för tur kan man bara inte ha när man har klarat det två gånger på första försöket. Jag har tröttnat på samma frågor varenda gång. Vad är Hunter? Hur klarar man The driver? Det är bara några av alla likadana frågor! Kolla lite på forumets olika sidor innan ni ställer frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Jag har klarat det två gånger på första försöket. ...eller så är jag för bra Fy *** va du skryter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Nu har jag blivit riktigt förbannad! Varenda gång jag kollar på forumet är det någon som vill ha hjälp med The driver!!! Vad är det som är svårt?!? Jag har klarat det två gånger på första försöket. Antingen är alla spelare dåliga eller så är jag för bra, för tur kan man bara inte ha när man har klarat det två gånger på första försöket. Jag har tröttnat på samma frågor varenda gång. Vad är Hunter? Hur klarar man The driver? Det är bara några av alla likadana frågor! Kolla lite på forumets olika sidor innan ni ställer frågor. Du kanske skulle sluta va här om du stör dig så himla mycket. De som har kört fast nånstans måste ju få fråga.. Om inte så dör Forumet ut när en fråga har ställts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Fast jag måste erkänna att jag nästan håller med dig när de gäller The Driver, ALLA verkar köra fast där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 alla kör fast för dom är inte bra på att köra bil dom kanske inte haft gta3 så dom lärt sig att köra bra och du Mr Mister du var nog inte så bra i början heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Mr. Mister är en skrytmåns och alla som vill ha hjälp ska ha hjälp... Så är det bara... <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Jag säger bara att innan man frågar något så kan man väl kolla lite i forumet om frågan redan ställts, så slipper vi att se samma frågor hela tiden! Det var inte meningen att skryta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Eller använda search! <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 mr mister du måste förstå att ett forum är till för att hjälpa folk men du har rätt det finns för många topics som handlar om samma sak http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload7/cigmardrom.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 därför är det ju bra att vissa öppnar ett topic där man kan fråga någon som har 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts