Fisken Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Bara du hittar en som köromkring på en åker så sätter du bara en kula i honom som kör så ramlar han ut och dörren är öppen Dom e oftast låsta ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Har dessvärre aldrig lyckats träffat någon som kör omkring, de kör ju hur som helst så jag hinner aldrig sikta in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Ta en fet bil och ställ ivägen för den, det funkar för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jaha, så de stannar för det, det måste jag testa då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts