gurfi Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hittade en liten bil som jag tror är en gräsklippare, hittade inte den fören nu. den är lite mindre än vanliga bilar så om ni ska leta så leta noga. den är inte alls långt ifrån bilvägen. obs: kommer nog inte kunna skriva i den här topicen förens om en vecka (ska resa bort, läs mer i vardagssnack). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hittade en liten bil som jag tror är en gräsklippare, hittade inte den fören nu. Ja det är en gräsklippare och den heter Mower har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men lol!! OLD CRAP!! Den har funnits i mitt hjärta läänge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men lol!! OLD CRAP!! Den har funnits i mitt hjärta läänge! DU E SÅ GANGSTA CYPER! (LOOOL) e ett så VASST ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men lol!! OLD CRAP!! Den har funnits i mitt hjärta läänge! Men de finns nog många som inte visste de.... Så ja tycker du ska lägg ner me ditt skitt snack nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Exakt! Sån skit jag menar.... Hur bull e det inte att höra sånt...?! Jag visste det inte?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Hittade en liten bil som jag tror är en gräsklippare, hittade inte den fören nu. "old chrap" som sagt... Skit gammalt! men jag måste säga att din signatur är grym,, jag vet inte varför... hmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 "old chrap" som sagt... Skit gammalt! men jag måste säga att din signatur är grym,, jag vet inte varför... hmmm... Finns många som inte vet det, det kan finnas någon som precis har börjat spela SA. Du ska inte tro att hela världen har spelat det för att just du har det och vet det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Precis jag har precis börjat på det så hur ska jag veta att den finns där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Den är jätte dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Den är jätte dålig. Ja man kan inte förvänta sig vidare mycket av en gräsklippare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Sant men den flyger ganska kul med fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Med vilket fusk då? Kan vara kul att testa efter jag uppnått 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag fuskar nästan alltid nu efter 100% men sparar aldrig...(E de sant att spelet buggar sig mera efter att man fuskat?) Jag tycker det verkar så men har nån bevisat de? Aja iaf här e fusket: upp,ner,L1,R1,L1,HÖGER,VÄNSTER,L1,VÄNSTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Okej, vad gör fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 När du tar en bil går in i den och gasar kan du flyga om kring som ett flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jaha, men då vet jag vad det är för fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag tycker bättre om skördetröskeln, den kan man stycka folk me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag tycker bättre om skördetröskeln, den kan man stycka folk me Jo den är kul, om man väl lyckas få tag på en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts