the_gta_robin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 När jag lägger in "col" filer för tex "skimmer" så går det inte att starta spelet.... När jag har tryckt på "Load Game" så går bara laddnings mätaren till halva sen så kommer ett litet "dunk" ljud och så stängs spelat av!... Vad sa jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Testa ta new game.. brukar gå då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Testa ta new game.. brukar gå då.. Det har jag men det går ändå inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Du måste ha gjort fel nånstans, testa att göra om det och läs readme:n noga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Du måste ha gjort fel nånstans, testa att göra om det och läs readme:n noga. Men.... Jag har tagit Mark fun island (zip filen) och använt VC mod installer och det står "Mod is now succesfuly installed" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Men.... Jag har tagit Mark fun island (zip filen) och använt VC mod installer och det står "Mod is now succesfuly installed" VC har en "limit" på hur många modeller etc den kan ha.. Och om du testar tekniken = "Att läsa en ReadMe fil" så kommer du att få instruktioner om hur du höjer den "limiten". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts