prinsk0rv Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Note; Newfiles are added to the share only once they´ve been hashed! WTF???!!! hur ska jag göra för att jag ska kunna dela med mig av det? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hmm, inget wares snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 INGET WAREZ! denna tråd kommer bli låst inom en snar framtid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Vad jag förstår behöver han hjälp med programmet. Han har inte sagt nåt om vad han delar ut. Edit: Såg fel, inte programmet. Redigerad 26 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Dom måste typ "laddas upp" först :EDIT: med DC++ så laddar man ju inte upp saker man gör dom bara tillgängliga för andra dom ligger ju fortfarande kvar på hårddisken det är därför t.ex skivbolagen inte kan sätta dit dom. Redigerad 26 februari, 2005 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det är väl inte olagligt att ladda ner men bara att ladda upp, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det är väl inte olagligt att ladda ner men bara att ladda upp, eller hur? Det beror helt på vad man laddar upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det beror helt på vad man laddar upp. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Låt oss anta att han delar ut sina naturbilder han fotograferat, och ska nu ladda ner från dom i hans klubb. Så. Det senaste, eller bland de senaste, vilket ja hatar, så måste man låta gå igenom alla filer innan dom sharas, vilket ja hatar,eftersom ja sharar 140gb, så måste ja vänta 2h, det är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 För alla som snackar om att detta är warez, ni har helt fel. prinskorv snackar om DC++, som är helt lagligt i sig. Det vore bra om ni visste vad ni snackade om... För att svara på frågan: För att share:a (dela med sig av) filer, öppna DC++, klicka på File-menyn och välj Settings. I listan till vänster klickar du på Sharing och lägger till de mappar du vill dela med dig av. När detta är gjort klickar du på Ok och låter sedan DC++ hash:a dina filer (vilket gör dem tillgängliga för andra, vad som görs är att DC++ skapar ett index över filerna du delar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Richard inget Warez snack här.... LOl jag är dum ihuvet Funny det var inte jag som skrev det där det var min brorsa Redigerad 26 februari, 2005 av Psycho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Richard inget Warez snack här.... LOl jag är dum ihuvet Har tröttnat rejält på ditt spammande nu. *Temp Ban* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Har tröttnat rejält på ditt spammande nu. *Temp Ban* Det var ju inte äns han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det var ju inte äns han? Det var inte Funnylin som bannade heller, det var hans andra personlighet. Se vad fint allt löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det var ju inte äns han? Bortförklaring. Han har spammat med sitt nuvarande användarnamn, och han spammade med sitt gamla. Hans gamla användare blev bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Fixade dc ++ idag! Har du hittat en hubb att ladda ner ifrån??? Man måste dela med sig ett visst antal filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
prinsk0rv Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Låt oss anta att han delar ut sina naturbilder han fotograferat, och ska nu ladda ner från dom i hans klubb. Så. Det senaste, eller bland de senaste, vilket ja hatar, så måste man låta gå igenom alla filer innan dom sharas, vilket ja hatar,eftersom ja sharar 140gb, så måste ja vänta 2h, det är jobbigt. Men när den har "hashat" klart så står det att jag ändå bara delar ut 0gib... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Starta om DC++ efter du har ändrat vad du delar ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts