bloba Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Asså när man tagit över alla områden så finns det fortf två små kvar som inte går att ta över.. vell? o de andra gangsen attackerar ju fortf så man kan inte dra bort från los santos te las venturas o göra uppdrag för då tar de över mina surt förvärvade hoods.. kan man på något sätt gör så att de andra gangsen slutar attackera..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ja...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 På min första fil hade jag tagit över 100%, men de fortsatte attackera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 På min första fil hade jag tagit över 100%, men de fortsatte attackera.. Inte för mig... Jag har utrotat alla Ballas och Vagos, och gatorna tillhör nu Grove street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Inte för mig... Jag har utrotat alla Ballas och Vagos, och gatorna tillhör nu Grove street. Nej men för mig, och det var rätt så konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 De attackerar väl inte om man är i en annan stad? Jag har aldrig varit med om det iaf. Men så fort jag är söder om SF så börjas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 De attackerar väl inte om man är i en annan stad? Jag har aldrig varit med om det iaf. Men så fort jag är söder om SF så börjas det Jo för mig gjorde de det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Inte för mig... Jag har utrotat alla Ballas och Vagos, och gatorna tillhör nu Grove street. Vad taskigt! Är inte Cesar en Vago boy? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nej, Cesar är en Los Santos Azteks (Stavning?) om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Samma sak händer för mig. Trots att alla gängen är utrotade så får jag fortfarande attacker på mina områden, även om jag är i en annan stad (t ex Las Venturas). I statsen står det att alla gäng är döda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Japp, Cesar tillhör Varios Los Aztecas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Gå in i närmaste sparhus och spara spelet så försvinner attacken och ditt område är grönt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Gå in i närmaste sparhus och spara spelet så försvinner attacken och ditt område är grönt igen. Men det tröttnar man snart på, inte alltid man är i närheten av något sparningsställe heller. Bäst vore om de helt slutade attackera, men det verkar de gjort för mig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Så här kan man göra tror jag..det funkar iallafall för mig. Varje gång du blir attakerad så gå in i en polisbil, ambulans eller brandbil och sätt på uppdragen där. Ditt område kommer som blev attakerat kommer aldrig bli det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Så här kan man göra tror jag..det funkar iallafall för mig. Varje gång du blir attakerad så gå in i en polisbil, ambulans eller brandbil och sätt på uppdragen där. Ditt område kommer som blev attakerat kommer aldrig bli det igen. Har provat det ett antal gånger, men efter ett tag attackerar de igen för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Asså när man tagit över alla områden så finns det fortf två små kvar som inte går att ta över.. vell? o de andra gangsen attackerar ju fortf så man kan inte dra bort från los santos te las venturas o göra uppdrag för då tar de över mina surt förvärvade hoods.. kan man på något sätt gör så att de andra gangsen slutar attackera..? Hade precis samma problem men för mig var det så att området jag hade (som vart övertaget hela tiden) inte lyste grönt så tjockt. Så jag tror att om ett område lyser svagt grönt så kan Ballas eller Vagos medlemmar ta över det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts