Azore Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Har tagit 96,30% av alla hoods. Men har ett omårde kvar, det är det lila området som syns på bilden. Har åkt runt där hur mycket som helst nu men finner inte ett enda gäng.. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vet vilket område du menar.Har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Kanske ett vanligt problem Och så är det ju mitt sista område också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det är ditt näst sista. Det kan jag räkna ut på procenten du har kvar. Har du tagit Vagos bugg-området i nordväst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det är ditt näst sista. Det kan jag räkna ut på procenten du har kvar. Har du tagit Vagos bugg-området i nordväst? Har tagit samtliga andra, inkl området i Bayside Marina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bloba Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag kan inte ta över det heller.. och så är det ett litet gult område som jag inte klarar av att ta.. hur gör jag det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Har tagit 96,30% av alla hoods. Men har ett omårde kvar, det är det lila området som syns på bilden. Har åkt runt där hur mycket som helst nu men finner inte ett enda gäng.. Vad ska jag göra? Hade också precis det området att ta över. Men när jag åkte runt lite där en gång så ploppade det fram några Ballas snubbar. Så det är nog bara o leta vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Okej, får väl fortsätta leta. Men när man väl tagit över 100%, kommer de då fortsätta attackera mina hoods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Okej, får väl fortsätta leta. Men när man väl tagit över 100%, kommer de då fortsätta attackera mina hoods? Nej det är klart att de inte kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nej det är klart att de inte kan Jo tydligen kan de det, de fortsatte attackera för mig på en annan fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jo tydligen kan de det, de fortsatte attackera för mig på en annan fil Menar du att dom tar över efter 100% på spelet eller när man fått 100% för att man tagit över alla hoods. Om du menar 100% på spelet så har jag missupfattat det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Menar du att dom tar över efter 100% på spelet eller när man fått 100% för att man tagit över alla hoods. Om du menar 100% på spelet så har jag missupfattat det hela På min första fil tog jag över 100% av hoodsen, men de fortsatte attackera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Tog över det där jag trodde var mitt sista. Har nu tagit över 98,15%. Det fattas alltså 1. Kollade på kartan och såg ett jättelitet smalt lila område. Det är området som syns på bilden.. När man kollar på kartan så är det ett lila område men när man kollar på lilla ingame-kartan så finns det ingen färg där, bara ett grått fält. Är detta ett gängområde eller inte? Det är nämligen det sista jag kan hitta på kartan. Redigerad 26 februari, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bloba Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Yupp den där lilla lila strängen är ett hood.. jag har tagit över det och ser bara massa grönt på kartan.. o ändå står det bara 98,18 %... Är det någon som vet vilka jag kan ha kvar? O där det står hur många hoods man har.. hur många e det ni som har 100 %? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Yupp den där lilla lila strängen är ett hood.. jag har tagit över det och ser bara massa grönt på kartan.. o ändå står det bara 98,18 %... Är det någon som vet vilka jag kan ha kvar? O där det står hur många hoods man har.. hur många e det ni som har 100 %? Har tagit den lili lilla strängen nu, äntligen har jag 100%. Ang dina 98,18%, har du tagit över området i Bayside Marina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Har tagit 96,30% av alla hoods. Men har ett omårde kvar, det är det lila området som syns på bilden. Har åkt runt där hur mycket som helst nu men finner inte ett enda gäng.. Vad ska jag göra? Den är ganska enkel att ta över faktiskt...Ta me dig lite homies och skut alla ballas du kan i bilar som åker förbi...För att när du skuter en ballas i en bil kommer genast fler för att undersätta honom,de kommer då alltså typ 2 till och man kan ta över området...Funkar på alla små skit områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Den är ganska enkel att ta över faktiskt...Ta me dig lite homies och skut alla ballas du kan i bilar som åker förbi...För att när du skuter en ballas i en bil kommer genast fler för att undersätta honom,de kommer då alltså typ 2 till och man kan ta över området...Funkar på alla små skit områden. Har tagit över det för ett tag sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Förstod det men skrev det endå vet faktiskt inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts