Guest Cyper Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Jag vet att det har funnits många sånna här trådar. Men jag tänkte att nu har nog %;en ökat av dom som klarat till alla banor. Så det skulle vara roligt med en undersökning, tänk efter villken bana/stad som ni tycker är bäst! OBS; ---Ni Som Inte Har ALLA Städer/Banor Ska INTE Rösta--- Adminer&operatörer lås/kasta den andra tråden, råkade göra 2 st. Redigerad 26 februari, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Las venturas! Skööna lampor och skyltar på kvällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vote: LS LS är så jävla bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 San Fierro en jäkligt skön stad. Påminner om gta3 staden..mitt första och bästa gta spel glömer aldrig kännslan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Uppdragen i LS var roligast. då var spelet och alla nya funktioner nya och fräscha. men LV är också coolt, särskilt biljakterna, och öknen!! Funderar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Har börjat tröttna en aning på Los Santos efter att ha spelat igenom storyn 3 gånger, har istället öppnat ögonen för Las Venturas och dess fantastiska miljöer. Vote: Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 LS ingen tvekan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 San Fierro... Den Perfekta staden som på nåt sätt tar mig tillbaka i tiden då jag hade gta3.. Inte så mycket färger,och bra gatuliv och trafik. I Los Santos är det juh alltid skjutande och bråk Och Las Venturas bländar mig.. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Ja tycker San fierro! För där e de så härlig miljö o bra backar att hoppa i! Vote: San fierro Redigerad 26 februari, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Älskar ochså miljön där, men hatar backarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Alla städer har något bra och det är nästan omöjligt att rösta vilken stad som är roligast. Men det blir nog Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Älskar Los santos och San fierro! i Las venturas är dt för mycket öken och shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Öknen är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nej den blir jobbig tillslut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det är ju ingen öken i Las Venturas, det är en stad för tusan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det är ju ingen öken i Las Venturas, det är en stad för tusan Öknen tillhör ju Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 San Fiero Badlands,De e kul att aega där me patriot/Sandking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Gillar öknen, lätt att skjuta örnarna där. I skogen är det nå andra fåglar, men dom är för snabba för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Gillar öknen, lätt att skjuta örnarna där. I skogen är det nå andra fåglar, men dom är för snabba för mig. Lätt att skjuta örnarna säger du, de går väl ändå inte och ta död på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Folk babblar om backarna i SF, jag tycker lätt den skönaste backen finns i LS. Man kommer upp i sån fart att bilden blir suddig, och studsar ner för backen, så jävla kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts