Guest Cyper Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag vet att det har funnits många sånna här trådar. Men jag tänkte att nu har nog %;en ökat av dom som klarat till alla banor. Så det skulle vara roligt med en undersökning, tänk efter villken bana/stad som ni tycker är bäst! OBS; ---Ni Som Inte Har ALLA Städer/Banor Ska INTE Rösta--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Gör gjärna en omröstning så man kan välja ett förslag och inte alla på en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Du är väl medveten om att man röstar på alla städer samtidigt enligt din tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vote: -Los Santos-San Fierro-Las Venturas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vote: -Los Santos-San Fierro-Las Venturas Jag tror jag vet vad de flesta kommer rösta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hm, wierd. När jag kollade denna tråd senast, kunde jag svära på att det fanns 3 alternativ. Akta admin...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det blev visst 2 trådar! Den här kan likagärna stängas. Jag gjorde ''röst grejset'' fel en gång, och jag gjorde sen om det å då blev det 2 trådar.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts