Master_sage Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hej , jag behöver ett bra dvd program som man kan bränna avi filer som man laddat ner till en dvd-skiva.Skulle vara schyst om någon kan nämna ett bra sådant program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ahead Nero Burning Rom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 WAREZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det kan vara lagliga filmer som typ trailers och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Låter ju rimmligt nero 6 där kan du till och med skapa menyer, dock tar det typ 4 timmar att bränna en 90 min av trailers (film) till dvd Redigerad 26 februari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Programet iDVD är enligt mig den bästa DVD skaparen. Den är lätt att använda och det finns hur många menyer som helst att välja mellan. Kan bränna de flesta typer av filer Redigerad 27 februari, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Programet iDVD är enligt mig den bästa DVD skaparen. Den är lätt att använda och det finns hur många menyer som helst att välja mellan. Kan bränna de flesta typer av filer Men det tar la fortfarande typ 3-4 timmar va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts