Juane Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Själv så tycker jag..... VICTIM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Didier sachs (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det beror på vad jag ska göra om jag ska ha kläder typ om jag bara ska ha ngt så använder jag oftast pro laps men snyggast kläder är ju ändå Dieder sachs (DS) Vote:Dieder sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vote: Didier Sachs Beror på vad jag ska ha för sorts kläder men favoriten är Didier Sachs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Var finns Didier Sachs? Jag har klarat storyn men har ännu inte varit inne på ngn sådan butik vad jag kan minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Var finns Didier Sachs? Jag har klarat storyn men har ännu inte varit inne på ngn sådan butik vad jag kan minnas. Bredvid Victim i LS. (Rodeo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Binco E gangsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Binco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Binco Binco har sköna kläder. Men jag röstade på Victim för kläderna där har den största känslan för 90 tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: SubUrban, bästa gangster kläderna Fast DS har snygga kläder om man ska ha stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 När öppnas Didier Sachs, har inte sett till det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 När du kommer tillbaks till LS i storyn. (Rodeo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag har klarat storyn men har fortfarande inte sett didier sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Ok men åk till Rodeo där Victim och Pro laps finns, Didier Sachs ska finnas precis bredvid Victim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Pro Laps .. Om man ska vara lite "seriöst" klädd så blir det nog Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Pro Laps .. Om man ska vara lite "seriöst" klädd så blir det nog Didier Sachs Ja, du har en poäng i det uttalandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Vaddåa "Jag änvänder specialkläder"??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jag använder mest kläder från pro-laps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Ah, det som ändå måste vara kung, är väl att vara (som min gubbe är) smällfet och ha på sig Gipsuit (stavning?!) med en stort hagelgevär i handen... -Bring out the Gimp.... P.F 4-ever..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Vaddåa "Jag änvänder specialkläder"??? Pimp suit, Gimp suit, Valet och såna outfits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts