Frostic Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Haha, såg det här på ett annat forum, så jag tänkte att jag bara måste länka till det här. Har jag lite tid över någon dag så ska jag sno grannans och börja mecka lite. http://www.big-boys.com/articles/lawnfly.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Haha, såg det här på ett annat forum, så jag tänkte att jag bara måste länka till det här. Har jag lite tid över någon dag så ska jag sno grannans och börja mecka lite. http://www.big-boys.com/articles/lawnfly.html Tror den är postad i dagens lol redan Den är så cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Haha, såg det här på ett annat forum, så jag tänkte att jag bara måste länka till det här. Har jag lite tid över någon dag så ska jag sno grannans och börja mecka lite. http://www.big-boys.com/articles/lawnfly.html LoL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 LoL! Haha, Fan vad jag garva åt den där Det är ju inte varge dag man ser en flygande gräsklippare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hehe, såg det i Dagens lol förr, fan va cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Står på sidan att den är trimmad så bladen gör så den flyger. extraordinärt mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Om man kollar så ser det ut som om det sitter en liten motor där framme. Men knivar och original motorn kan ju inte sitta kvar då blir den ju rätt tung... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag har sett hela filmen, den slutar inte så där vad jag kommer ihåg, utan det är två killar som går fram till den när den landar och den ena snubben håller i en fjärrkontroll. Skulle tro att dem "gröpt ur" en gräsklippare och sedan moddat in ett modellplan på något sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Är det bara jag som ser propelern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Fräck film och det är ju något framför. Säkert en propeller eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag har sett hela filmen, den slutar inte så där vad jag kommer ihåg, utan det är två killar som går fram till den när den landar och den ena snubben håller i en fjärrkontroll. Skulle tro att dem "gröpt ur" en gräsklippare och sedan moddat in ett modellplan på något sätt... Tror också det, men det måste ju vara nån liten? Ett modellflyg orkar väll inte en gräsklippare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Kan vara fejk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Haha, såg det här på ett annat forum, så jag tänkte att jag bara måste länka till det här. Har jag lite tid över någon dag så ska jag sno grannans och börja mecka lite. http://www.big-boys.com/articles/lawnfly.html Den e byggd av kartong,. lycka till att bygga en av en gräsklippare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lime_ Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 STOR BOKSTAV!!!! skribb: vars vare du såg hela filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Haha, såg det här på ett annat forum, så jag tänkte att jag bara måste länka till det här. Har jag lite tid över någon dag så ska jag sno grannans och börja mecka lite. http://www.big-boys.com/articles/lawnfly.html Den är ju rå gammal ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 STOR BOKSTAV!!!! skribb: vars vare du såg hela filmen? Ingen aning, hade tankat den någonstans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Det där är ingen riktig gräsklippare. Den är byggd i trä på ungefär samma sätt som ett vanligt modellflygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts