gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag är skit efter öhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Du ser ju på min bild hur smart jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Nertala inte dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 OK Men jag vet att alla har spelat biljard men har någon hittad nåt annat spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Space monkey är bäst Of topic; När en kompis till mig spelade biljard, blev det vit på skärmen. Sen när det försvann hade motståndaren fått i 4 kulor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) SA Borde ha haft en stor bugg kontrol! Visst låter det roligt att det blev vit på skärmen. Sen försvann motståndarens 4 kulor, men mycket irreterande. sumpade mina sista slantar på en fuskare.. Redigerad 3 mars, 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Och varför är du det??? Men fatta att han bara vill skaffa uppmärksamhet ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Okej Jag är lite efterbliven Intresse klubben antecknar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djjjj Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Det finns biljard på alla barer i SA. Korkad fråga kanske, men jag kan inte lira biljard. Varje gång jag kommer in i baren vid cj:s hus så står bartenderna varenda jävla gång med händerna uppe. Antar att det är därför jag inte kan lira, min fråga är nu denna, varför står hon med händerna upp varje gång, trots att jag inte kommer in med vapen?(har spelet till ps2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erixx Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Tror inte någon kommer svara på detta? Men jag har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts