RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag har kommit på en liten "lek" som vi kan köra! Jag skriver en mening ifrån en låt, men hoppar över ett ord, och då ska ni gissa vilket ord det är! Den som först gissar rätt vinner.......*trumvirvlar*......en målarlåda! (Nedå, men ni kan vara glada) Okej, först ut är: "When you where eight, and you had big treats, you go to school and learn the ****** ****" Det kan finnas felstavningar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Låter kul... om vi nu får leka... Your cat took a shit on missys shoes, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Fuckin math? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Nigger w0rd? Tror itne lekar är tillåtna här Redigerad 26 februari, 2005 av kariya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nigger Håller med till 100%!? Tror itne lekar är tillåtna här Så sant. det har dom inte varit på 1,5 år? eller kanske mindre..det blev för spammigt med dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Kan vi inte göra ett försök på en lek? Kolla om det funkar, och om det går åt helvete: LOCKED... Det låter väl bra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 @Vinnecool: W0rd!! Är det ngn som kan gissa? Sorry Lindström, det var fel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 @Vinnecool: W0rd!! Är det ngn som kan gissa? Sorry Lindström, det var fel! Nigger w0rd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nigger w0rd? *BEEP* *Det går en suck genom publiken* *Åhh....* Tyvärr fel... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Golden rules? Jag har hört den här låten, men är inte säker på vad som sägs i den delen av låten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Ledsen grabbar, regler är regler. PMa hultenius ifall ni tycker reglerna ska ändras, men denna tråden måste jag tyvärr låsa edit* skulle hälsa från RavenE att Cortez vann, grattis Redigerad 26 februari, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts