Jump to content

Knarklangare

Mathias
 Share

Recommended Posts

De sku ju va coolt de sku typ bli som i uppdrage i vice city när man ska köra han där som sprenger armen av sig till sjukhuset då blir de så att bilen vinglar gette mycke men de kolla sku vara att man såg lite sudigt och att när man styrde vänster sku den gå höger :P (lite rådigt) Fel stavningar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De sku ju va coolt de sku typ bli som i uppdrage i vice city när man ska köra han där som sprenger armen av sig till sjukhuset då blir de så att bilen vinglar gette mycke men de kolla sku vara att man såg lite sudigt och att när man styrde vänster sku den gå höger B) (lite rådigt) Fel stavningar

Ganska många felstavningar... fattade inte ett skit! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker bara att det är bra att det inte är med, men dom där tabletterna som man kunde hitta lite övrallt i VC och LC saknar jag.

Men va då det är bar att det inte är med det är me bara att man själv inte kan använda det. tycker som ngn sa tidigare att man ska kunna ta lite knark sen blir vänster höger och tvärtom det skulle va grymmt kul

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men det hade varit gött med olika sorters droger. hasch, alkohol, heroin, och så skulle man få en överdos sådär hälften av gångerna (så att ungarna skulle fatta att knark är skit). och så skulle CJ bli beroende och få abstinensbesvär. och så skulle det synas på CJ också, typ han blev skitsmal och ser helt galen och allmänt skabbig ut. OCH JA, jag är allvarlig.'

Mild spoiler

EDIT: Azore, han blir snurrig när man bränner The Truths marijuanafält i uppdraget "Are you going to San Fierro?"

Redigerad av Crouching.tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor