Ceone Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det är omöjligt att bli medlem på Gamespy/fileplanet. Jag väljer då att jag ska vara basicmember utan kostnad. Sen skriver jag i vad jag ska heta osv. Men då står det att min e-mail adress redan är använd när jag inte har använt den. Då testa jag en annan e-mail adress som jag typ aldrig har loggat in på där står det likadant. Vad e problemet? Vill dom inte ha nya medlemmar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Antagligen något problem, testa igen senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Antagligen något problem, testa igen senare! Har jag gjort testat jätte många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Skapa en ny email och försök igen med den. Man vet aldrig när minnet kan lura en. Kom på mig själv att ha registrerat på fileplanet med 3 emailadresser hehe. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Skapa en ny email och försök igen med den. Man vet aldrig när minnet kan lura en. Kom på mig själv att ha registrerat på fileplanet med 3 emailadresser hehe. :"> Jag testa mina föräldras e-mail också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tycker knappat det e lönt att bli medlem på fileplanet om du inte har ett betal konto... (Jag har.. fick det av en polare) man får vänta otroligt länge på att ladda ner men om man har betal konto (som jag =) så får man fina saker att testa som.. t.e.x Matrix Online Beta osv.... men du gör hur du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts