Mathias Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Alla ni som klarat spelet kan väl svara på denna fråga? när man gör uppdraget end of the line finns det ingen möjlighet att få swat bilen man ska krascha väggen med? jag provade att ställa den i mitt garage men när jag sen skulle ut på en tur med den var den borta finns det inget sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 För vissa funkar det att ta bilen och ställa den i ens garage. Sen dö, så borde den vara i ens garage. Funkar för vissa, andra inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Synd det är värkligen en bil jag vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillfoppa Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Ja den (swat trucken) och fbi truck vill jag också väldigt järna ha... Fast fbi trucken har jag aldrig sett i spelet, bara på gtawh.com där det är en bild på alla bilar som finns med i spelet. Nån som har sett den ei spelet och vet kankse vart man kan hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Funka inte för mig när jag testade iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 (redigerad) Fast fbi trucken har jag aldrig sett i spelet, bara på gtawh.com där det är en bild på alla bilar som finns med i spelet. Nån som har sett den ei spelet och vet kankse vart man kan hitta den? Alla ni som klarat spelet kan väl svara på denna fråga? när man gör uppdraget end of the line finns det ingen möjlighet att få swat bilen man ska krascha väggen med? jag provade att ställa den i mitt garage men när jag sen skulle ut på en tur med den var den borta finns det inget sätt? Om du köper en Action Replay (på t.ex webbhallen) så kan du fuska fram ALLA bilar som finns. Dom hamnar i "the jonsons house" garage. varning när jag ska spwana en bil så hamnar dom som sagt i CJ garage. men när jag går till garaget så hakar sig spelet . det är ju lite tråkigt att lägga ut nästan 100 kr. på en produkt som inte funkar. Redigerad 6 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts