the_gta_robin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Finns det något sätt att få bilarna att stegra??? Som typ på The fast and the furious Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Finns det något sätt att få bilarna att stegra??? Som typ på The fast and the furious Så länge jag inte är helt dum i huvudet så kan en bil inte stegra som den i F&F, jag antar att du syftar på den svarte Dodge Chargern (?) i slutet. Då den både spinner med bakdäcken och lyfter med framdäcken. Anledningen till att den lyfter borde väll vara att den har så pass bra grepp med bakdäcken? Och borde därmed inte kunna spenna med däcken samtidigt? EDIT: Jo, jag är rätt säker på att man kan få bilarna att stegra i VC, men det är inget jag är så värst insatt i längre. Redigerad 26 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Så länge jag inte är helt dum i huvudet så kan en bil inte stegra som den i F&F, jag antar att du syftar på den svarte Dodge Chargern (?) i slutet. Då den både spinner med bakdäcken och lyfter med framdäcken. Anledningen till att den lyfter borde väll vara att den har så pass bra grepp med bakdäcken? Och borde därmed inte kunna spenna med däcken samtidigt? EDIT: Jo, jag är rätt säker på att man kan få bilarna att stegra i VC, men det är inget jag är så värst insatt i längre. Okej...ja det var den svarta jag menade!.. Men den stegrar inte för mig vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Okej...ja det var den svarta jag menade!.. Men den stegrar inte för mig vad ska jag göra??? Du ska antagligen modda handling.cfg om inte jag minns helt fel. Finns någon Vehicle Editor som kan underlätta det om man är ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Du ska antagligen modda handling.cfg om inte jag minns helt fel. Finns någon Vehicle Editor som kan underlätta det om man är ovan. Okey... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts