ZliPp Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tjenare, det är så att när jag ska lira css eller hl2/hl2dm så blir det ett konstigt grafik problem! jag har på allt som dom rekomenderar( allt på det högsta). Kan det vara så att man måste tanka något till grafikkortet? Kanske nya nya drivrutiner men vart kan man hitta dom isåfall? Har ett ati radeon 9600 xt. Bild på grafik problemet:(blev en liten bild och det är inte bara på handen det är på marken och på allt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 1. http://www.ati.com/support/driver.html - för ati drivrutiner. Du har inte överclockat grafikkortet eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 1. http://www.ati.com/support/driver.html - för ati drivrutiner. Du har inte överclockat grafikkortet eller så? Överclockat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Överclockat? Överklockat betyder att du har varit och pillat på ditt grafikkort och fått det att gå fortare än vad det egentligen är gjort för. Gör man detta försvinner all garanti på produkten, och chansen finns att kortet kan bränna sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Överklockat betyder att du har varit och pillat på ditt grafikkort och fått det att gå fortare än vad det egentligen är gjort för. Gör man detta försvinner all garanti på produkten, och chansen finns att kortet kan bränna sönder. Aha okey fast det har jag inte gjort! Men det funkade nu när jag laddade ner nya drivrutiner! , Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag hade samma fel med jedi academy förut så jag var tvungen att starta om spelet typ varje timme:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det där problemet hade jag på cs 1.6 men då hade jag ställt in så att jag körde på D3D(Direct3D) istället valde jag att köra på OpenGL då vart det mycke bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag har samma problem men jag har geforce 6600 vad ska jag göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Överklockat betyder att du har varit och pillat på ditt grafikkort och fått det att gå fortare än vad det egentligen är gjort för. Gör man detta försvinner all garanti på produkten, och chansen finns att kortet kan bränna sönder. Man förlorar inte kortet på garantin. Eller iofs gör man det, men dom kan aldrig se att man har överklockat. Iom att det är mjukvara som gör det så kan dom alltså inte se det när man skickar in kortet. Och att man bränner sönder kortet är jävligt svårt. Har man överklockat för mycket börjar det med grafikfel, så då klockar man inte mer. Men skulle man klocka mer så kan det nog gå sönder. Men vem gör det om man redan har grafikfel? swat: Testa först nya drivisar. Funkar inte det kan du ju testa kortet i en annan dator. Är det samma sak där så skickar du in kortet till dom du köpt det av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts