REDRuM Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Själv så tog jag "Den söker inte så bra!" För att om man söker på nåt uppdrag så kommer det fram saker som inte ens handlar om de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Själv så tog jag "Den söker inte så bra!" För att om man söker på nåt uppdrag så kommer det fram saker som inte ens handlar om de! Indeeed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Voté: den suger! skulle söka på flickvänner och deras tider, kom fram typ 100 sidor. sökte på något annat för ett tag sen (kommer inte ihåg vad det va) som jag vet att det har gjorts ett antal topicar om så hittar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Själv så tog jag "Den söker inte så bra!" För att om man söker på nåt uppdrag så kommer det fram saker som inte ens handlar om de! Håller också med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 1. Inte för att klaga, men denna ska ligga i FORUM-delen av forumet. 2. Om man kan topicen's exakta namn och skriver in det, och söker i rätt forum, så hittar jag alltid den topicen jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
REDRuM Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 1. Inte för att klaga, men denna ska ligga i FORUM-delen av forumet. 2. Om man kan topicen's exakta namn och skriver in det, och söker i rätt forum, så hittar jag alltid den topicen jag vill ha. 1.Jo, Jag vet.. Men hur många är de som kollar där igentligen?? Det är ju denna "kategorien" som är populärast! 2.Nej! Verkligen inte! Så är det kanske 1 av 100 gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 1. Inte för att klaga, men denna ska ligga i FORUM-delen av forumet. 2. Om man kan topicen's exakta namn och skriver in det, och söker i rätt forum, så hittar jag alltid den topicen jag vill ha. ...jo se då är det väldigt lätt, men inte om man bara söker info om någonting i största allmänhet som man antar eller kommer ihåg att det har nämnts på forumet. Vote: Den söker inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 1.Jo, Jag vet.. Men hur många är de som kollar där igentligen?? Det är ju denna "kategorien" som är populärast! 2.Nej! Verkligen inte! Så är det kanske 1 av 100 gånger! 1. De som är värda att vara på det här forumet kollar där. 2. Så är det för mig varje gång. Skriv rätt namn på topicen nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 1. De som är värda att vara på det här forumet kollar där. 2. Så är det för mig varje gång. Skriv rätt namn på topicen nästa gång. ...så du vet vad alla trådar på forumet heter, jättekul för dig! Btw. Det har ingenting med att vara mer värd än någon annan, utan det är dom som är aktiva på hela forumet som brukar kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 ...så du vet vad alla trådar på forumet heter, jättekul för dig! Btw. Det har ingenting med att vara mer värd än någon annan, utan det är dom som är aktiva på hela forumet som brukar kolla där. Nej, men jag vet namnen på de trådarna jag tycker är intressanta. Det räcker för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jagtycker den söker skitbra! Hittar alltid det jag letar efter, och om man vet hur man söker så hittar man nog det man vill ha! Kommer det fram hundra trådar kan man väl lika gärna söka mer specifikt! Hur svårt är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 1.Jo, Jag vet.. Men hur många är de som kollar där igentligen?? Det är ju denna "kategorien" som är populärast! Ja, varför tror du sökfunktionen inte funkar som du vill för? Jo, för massa ungar sitter och gör trådar i SA-forumet som inte hör dit, och de hamnar bland de rätta sökresultaten. *Le flytted* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Jag tycker den fungerar riktigt bra faktiskt, men den kunde varit mycket bättre. Redigerad 26 februari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vote: Vet inte. Brukar hitta, andra gånger inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Söker den inte på ord som sägs i en topic? eller bland annat det? jag tycker den funkar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Söker den inte på ord som sägs i en topic? eller bland annat det? jag tycker den funkar fint. VOTE: Den är bäst! Jag diggar den ^^, får lätt svar, behöver inte sitta å vänta på svar om man gör en egen topic med fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jo, sökerman på uppdraget så bara _SKA_ ju den veta vad man menar. Tänk innan ffs, hur ska den veta vad ni vill ha? Den söker på det angivna ordet och visar resultatet. Öppna sök i windows och sök på ritprogram, inte fan kommer paint upp? nej, då måste ni skriva paint. (dåligt exempel, men ändÅ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag tycker att den är bra men det skulle underlätta om alla trådarnas namn skulle stämma överens med vad dom handlade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Jag tycker att den är bra men det skulle underlätta om alla trådarnas namn skulle stämma överens med vad dom handlade om. Vilket inte beror på sökfunktionen, utan på de som SKAPAR trådarna! FUCKING EDIT:: MIN TUSENDE POST!!! Redigerad 5 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (Jag har inte läst igenom tråden helt) Vote: Den är bra Det man hittar beror inte på sökmotorn, utan vad sidan (topicen) heter och HUR man själv söker.. Söker man t,ex. på "flickvän" så kanske det dyker upp: "Undersökning: Har du en flickvän IRL?" Så det bror på helt på hur man söker och trådens namn. Därför borde trådskaparna göra bättre namn och inte "HJÄLP!" "Kolla hit..!" "Hur gör man?" "LoL!!!!!11ettett" "Vad fan!?" etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts