Cribb Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Finns VC te PC?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 nej, det gör det inte. men det kanske kommer ut nästa år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 nej, det gör det inte. men det kanske kommer ut nästa år... Kanske? Det är helt klart att det kommer ut nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cribb Skrivet 20 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 hoppas verkligen!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Finns VC te PC?. Snacka om att inte hålla sig uppdaterad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Snacka om att inte hålla sig uppdaterad!! jo, men det värsta är att jag hittills fått 4 mail idag från 4 olika personer som är jättestolta för att de hittat någon annan spelsajt som bekräftat att VC kommer till PC. Ingen verkar ju ha läst på GTAsajten (som var först i världen med denna nyhet?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 (redigerad) jag läser varje dag... och ofta och så trycker jag på brl länken varje dag också Redigerad 20 december, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts