Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vi får inte ha musik... Jävla skit skola... Är bandet typ som strängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vi får inte ha musik... Jävla skit skola... Är bandet typ som strängen FÅR NI INTE HA MUSIK? Jävla psykopat skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Vi får inte ha musik... Jävla skit skola... Är bandet typ som strängen Ett tips : Sälj Gitarren Varför? För du fattar inte tabs. Du vet inte vad "band" är. Du har inte råd med lektioner. Du får inte ha musik i skolan. Redigerad 26 februari, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Är bandet typ som strängen Bandet är mellanrummen mellan dom där stålramarna som följer strängarna ner. Fattar du inte nu får du börja fundera på nåt annat instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Liten bild på det hela... Orka visa resten. Redigerad 26 februari, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Bandet är mellanrummen mellan dom där stålramarna som följer strängarna ner. Nej. Banden är metallpinnarna som ligger på halsen. Mellanrummen är bara mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Skaffa en annan hobby som... stensamling eller nåt annat billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nej. Banden är metallpinnarna som ligger på halsen. Mellanrummen är bara mellanrum. Nej. Banden är det som är mellan pinnarna. Pinnarna kallas bandstavar eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nej. Banden är det som är mellan pinnarna. Pinnarna kallas bandstavar eller något sådant. Nepp, pinnarna är banden. När man håller ner strängen i ett av mellanrummen så vibrerar den inte därifrån och ner till stallet, utan ifrån närmsta band och ner till stallet. Egentligen spelar det ingen större roll vilket man kallar för band, eftersom man håller på samma ställe ändå, men... jag är petig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Okidoki. kan för övrigt tillägga att jag aldrig hört talas om"stallet" innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Som sagt, sälj gitarren, flytta upp på ett berg o bli eremit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Eller varför inte försöka lära dig? Och försöka förstå, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Håller med till 100%! som fan på GEAS. EDIT: Va e det där för censur Redigerad 28 februari, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Censur? Jag håller till 100% med Xeo001 som med 100% håller med mig. Ge dig inte för helvete. Lyssna inte på de som tycker du ska sälja gitarren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag skrev w.o.r.d från början så byttes det. Jag skulle inte veta ett piss om gitarren ifall min skola/kompisar hjälpte mig med olika namn osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag spelar gittar... ... Lektioner på stadens kulturskola är nog det jag rekomenderar högst. Annars är det ju bara och köpa en dvd eller nåt på musikbörsen (Har aldrig provat det själv men dom har mest olika) om du inte har dvd spelare så kör i xbox ps2 eller pc Gitarr är väldigt roligt fakstiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Det är väl inte så svårt att fatta? Jag spelar inte men fattar ändå LÄS HÄR Den borde hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts