Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Kan någon ge mig en sida där man kan lära sig spela gitarr... För jag hitta en gammal på vinden och nu vill jag börja spela..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag bara tog hem lite lätta tabs, sen kom resten automatiskt. Prova till exemple smoke on the water. E|----------------------------------------|| B|----------------------------------------|| G|-0-3-5---0-3-6-5----0-3-5-3-0-----------||6x D|-0-3-5---0-3-6-5----0-3-5-3-0-----------|| A|----------------------------------------|| E|----------------------------------------|| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men kan du förklara hur man gör med de dära tabs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men kan du förklara hur man gör med de dära tabs Sök på forumet där finns nog 3 stycken topics om det. Ladda ner guitar pro 4a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Sök på forumet där finns nog 3 stycken topics om det. Ladda ner guitar pro 4a. Vad ska han med det till när han inte kan spela "smoke on the water" ens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vad ska han med det till när han inte kan spela "smoke on the water" ens! Lära sig ? jag kan spela några låtar och jag kan inte ackord jag kan bara Tabs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag kan ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Mysongbook.com skaffa guitar pro.. lätt det bästa sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men jag kan ingentingom att spela gitarr....fAN KAN NÅGON BARA FÖRKLARA tABS...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Sök på google typ 'Free online guitar lessons' sen har du ju http://www.ultimate-guitar.com dom har lite lektioner btw vet någon hur man skulle kunna koppla in gitarren i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 btw vet någon hur man skulle kunna koppla in gitarren i datorn? Köp en Line 6 gitarrport, eller ett ljudkort med stöd för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Kan någon snälla förklara vad TABS är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Strecken är strängarna, och siffrorna är på vilket band du ska hålla. Testa dig fram, du lär ju märka om du gör fel. Och, för helvete, sök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men kan du förklara hur man gör med de dära tabs Kolla, den längst upp är den ljusaste strängen, och den längst ner är den mörkaste. Man spelar från vänster till höger på tabsen På Smoke On The Water ska du alltså spela två lösa "toner" på dom två i mitten, sen på tredje bandet på samma strängar, och sen på 5:e bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Kolla, den längst upp är den ljusaste strängen, och den längst ner är den mörkaste. Man spelar från vänster till höger på tabsen På Smoke On The Water ska du alltså spela två lösa "toner" på dom två i mitten, sen på tredje bandet på samma strängar, och sen på 5:e bandet. E|----------------------------------------|| B|----------------------------------------|| G|-0-3-5---0-3-6-5----0-3-5-3-0-----------||6x D|-0-3-5---0-3-6-5----0-3-5-3-0-----------|| A|----------------------------------------|| E|----------------------------------------|| Så vad betyder alltså 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 E|----------------------------------------|| B|----------------------------------------|| G|-0-3-5---0-3-6-5----0-3-5-3-0-----------||6x D|-0-3-5---0-3-6-5----0-3-5-3-0-----------|| A|----------------------------------------|| E|----------------------------------------|| Så vad betyder alltså 3 Att du håller fingret på tredje bandet och gör en ton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vad är bandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Psycho, ta lektioner istället. Du kommer behöva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 JAg har inte råd :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 JAg har inte råd :'( :'( :'( :'( Men vafan går du inte i skolan? har du inte musiK? Då borde di veta vad bandet är på en gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts