diarrehampus Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vad tror ni PSP:n kommer att kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ca 2000 - 2500 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Man kommer kunna spela på internet med PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Man kommer kunna spela på internet med PSP Internet går väll inte.. trådlöstnätverk (30-40meter) dock? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Internet går väll inte.. trådlöstnätverk (30-40meter) dock? eller? Kolla på bilden. Dock är det ett program för nerladdade grejer hehe. Men då kanske man bör spela online orginal oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Frågade en snubbe i webhallen och han sa "ja du, kanske 5000 kr tror jag..." personligen tror jag inte det men det är inte någonting jag har näsa för så jag bör nog inte ifrågasätta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Frågade en snubbe i webhallen och han sa "ja du, kanske 5000 kr tror jag..." personligen tror jag inte det men det är inte någonting jag har näsa för så jag bör nog inte ifrågasätta det. 5000?! Ingen kommer köpa det. Du kan köpa 3xboxar eller ps2er för den summan som är mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 5000?! Ingen kommer köpa det. Du kan köpa 3xboxar eller ps2er för den summan som är mycket bättre Jag vet, tyckte att det va lite skumt. han sa typ "ja vet inte, kanske runt 5000 kr tror jag.." redan då tyckte jag att det va lite konstigt och ryngkade på ögonbrynet sa "5000 kr? det är ju asmycket" "jo, men den är ju portabel och är jätte bra och så, hehe". tror att han bara changsade, man märkte på hans röst att han va väldigt osäker, så ta inte inlägget ovan så seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 NeJ! Den kommer kosta 2500kr. På PowerStore i malmö kan man förhandsboka det. http://www.powerstore.net/ListProducts.aspx?cat=192 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Alla konsoller och spelmaskiner brukar kosta ungefär lika mycket då dom släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 EB Games säljer den för $399.95. http://www.ebgames.com/ebx/product/520683.asp?site=GSBUY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det är dollar! (för bra för att vara sant !) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Finns också på webhallen. Lite billigare än på powerstore. Edit: Releasedatumet är: Releasedatum: 2005-03-25 http://www.webhallen.com/prod.php?id=29357 Lite info: PSP™ Productl Specifications: Color: Black Dimensions: Approx. 170 mm (L)i x 74 mml (W) x 23 mmj (D) Weight: jApprox. 260 g (including battery) CPU: PSP lCPU (System clock frequency 1~333MHz) Main Memory:j 32MB Embedded DRAM: 4MB Display: l4.3 inch, j16:9l widescreen TFT LCD j480 x 272 jpixel (16.77 million colors) iMax. 200 cd/m2 (with brightness control) Speakers: Built-in stereo speakers Main Input/Output: IEEE 802.11b l(Wi-Fi) USB 2.0 (Target) Memory Stick™ PRO Duo IrDA IR lRemote (SIRCS) Disc Drive: UMD Drive (Playbackj only) Profile: PSP Game UMDj Audio UMD Video Main Connectors: DC OUT 5V Terminals for charging built-in battery Headphone/Microphone/Control connector Keys/Switches: Directional buttons (Up/Down/Right/Left)Analog pad Enter keys (Triangle, Circle,j Cross, jSquare) Left, Right keys START, SELECT, HOME POWER On/Hold/Off switch Brightness control, lSound iMode, Volume j+/- Wirelessl LANl On/Offi switch UMDl Eject Power: Built-in lithium-ion battery, AC adaptor Access Control: Region Code, Parental Control Accessories: Stand Headphone with remote commander Headphone with remote jcommander and microphone Externali batteryi pack Case Strap UMD Specifications Dimensions: lApprox. l65 mmj (W)j x 64 imm (D) x 4.2 mm (H) Weight: Approx. 10g Disc Diameter: 60 mm Maximum Capacity: 1.8GB (Single-sided,l dual layer) Laserl wavelength: 660nm l(Red ilaser) Encryption: jAES 128bit Profile: PSPi Game (full function) UMD Audio i(codec ATRAC3plus™, PCM, (MPEG4 AVC)) UMD iVideo l(codec MPEG4 AVC, ATRAC3plus™, Captionj PNG) Redigerad 27 februari, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts