GTA3 freak Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Är det verkligen så bra att ha alla websidor samlade i ett fönster? Om en sida hänger sig måste man ju stänga ner allt? Och om man installerar SP2 blockar ju IE också popups så varför byta? Man kan ju stänga ner fliken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Är det verkligen så bra att ha alla websidor samlade i ett fönster? Ja, det är så. Du förstår bättre när du har det. Get Firefox! Redigerad 2 mars, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Är det verkligen så bra att ha alla websidor samlade i ett fönster? Om en sida hänger sig måste man ju stänga ner allt? Visserligen så ifall en browser i IE hänger sig så brukar man ändå få stänga ner alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Man kan ju stänga ner fliken. Men jag tänkte att om en flik hänger sig så hänger väl sig hela programmet så man inte kan stänga ner fliken? Ace: Inte om man öppnat fönstren för sig (altså inte med ctrl-n). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Inte om man öppnat fönstren för sig (altså inte med ctrl-n). Så brukade det bli för mig när jag körde med IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 .sedan jag installerade firefox har inte en enda sida hängt sig tror jag.. explorer däremot hängde sig flera ggr/dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Det är ungefär som Paint vs Photoshop. Internet Explorer är gjord för enkla operationer som t ex att visa en sida som man liter på. Firefox är gjord för att få ut mer av internet. Hehe, nu överdrev du en smula. Men det är verkligen samma skillnad som att jämföra Microsoft Photo Editor med Adobe Photoshop. Photoshop är snyggare, har fler funktioner, tar upp mer resurser men funkar så mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts