Jump to content

Saningen.


Carolus XII rex suenica
 Share

Recommended Posts

"stell, funnylin" Är dom också rasister som du? är de därför du tackar dom? :P

Tycker du ska passa dig jävligt noga. En till varning och ditt arlse ligger väldigt hett till eftersom du kommer vara bannad härifrån. Kommer dock inte ge dig en varning nu men ska ha väldigt stor koll på dig för jag har tröttnat på din attityd och störande inlägg. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Tycker du ska passa dig jävligt noga. En till varning och ditt arlse ligger väldigt hett till eftersom du kommer vara bannad härifrån. Kommer dock inte ge dig en varning nu men ska ha väldigt stor koll på dig för jag har tröttnat på din attityd och störande inlägg. :P

Bra, det är så en moderator ska vara! HÅRDARE MODERATORER 4 LIFE!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men man borde väl ändå ha lite lättare för att stava, eller? nej, jag vet inte... är inte särskilt insatt i det.

IQ handlar enbart om förmågan att lösa logiska problem. Man kan därför ha en väldigt låg IQ men fortfarande vara allmänbildad som få och anses vara jättesmart. Stava torde därför inte heller ha något att göra med IQ.

Dessutom är IQ tester en väldigt missvisande form av test. Har man aldrig gjort ett: kanske inte så höga poäng. Har man tränat upp sig och löst många logiska problem: höga poäng.

Fast det var ju inte det tråden handlade om.

--------

Ehm...bla bla.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...