Arman Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ciao, Carolus XII rex suenica... om du ändå kunde pratat om GTA istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Happ... nu blir det inget mera bråk om rasism... synd! Det är underhållande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Näe, nu kommer det ju vara så dött i debatterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Rätt kul att alla från början klankade som fan på carolus, men så fort någon sa något bra om honom så höll alla med! ganska intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hej då, trevliga debatter har det varit, dock några diverse skrattretande påhopp men men. Se till att du får bort rasismen och nazismen från Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tyckte inte dåligt om Carolus från början , det var när han började skriva Hans åsikter i Politik topicarna , jag menar det finns säkert här innte med flera politiska åsikter inte jag tyckt om , om jag hade vetat det. så det är synd attbörja blanda in politik i "vänskap" eller vad man ska säga. Jag har själv en polare som säger att han är Nationalsocialst , ok låt han vara det alla måste f tycka vad dom vill. Jag vet inte riktigt om han bara säger att han är det för han tycker det är coolt eller något men han är definitivt åt höger i sin politik , Medans jag är Vänster. Men som sagt blanda inte in politik i ens vänskap. Men jag tror att om man har ungefär likadan syn på politik kan man nog bli bättre kompisar. // Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) det här tyckte jag att han hade helt rätt i! 190 i iq.... och stavar så dåligt? underligt, men inte otroligt! Redigerad 26 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Koffein Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Och det dög väll, men det var tröttsammt att hitta belägg för hat hela tiden. Så då bestämde du dig för att bli nazist istället? GG Carolus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jaha, hade inte något emot han precis fast det blir alltid ett tomrum när någon drar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tycker bara det är bra att folk vågar argumentera för sin sak. Dom flesta här är ynkryggar som väntar på att någon ska posta något sen hålla med för dom inte själva vet ett jävla skit om frågan i säga. Stå på dig carolos. You got the attitude. Och du anser att jag är en ynkrygg som inte vågar stå för vad jag säger? Hoho, du vet inte mycket om mig i så fall. Jag står alltid för vad jag säger och har sagt, hur korkat det än låter/har låtit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Och du anser att jag är en ynkrygg som inte vågar stå för vad jag säger? Hoho, du vet inte mycket om mig i så fall. Jag står alltid för vad jag säger och har sagt, hur korkat det än låter/har låtit. Varför tar just DU åt dig? Han skrev "dom flesta", inte "alla" eller "t.ex. Cortez"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Varför tar just DU åt dig? Han skrev "dom flesta", inte "alla" eller "t.ex. Cortez"... ... och med de flesta har han mig inräknad. Även om han inte vågade stå för det och skriva det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 ... och med de flesta har han mig inräknad. Även om han inte vågade stå för det och skriva det. Hur vet du det? Varför tror du det? det låter som om du har rätt kasst självförtroende! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hur vet du det? Varför tror du det? det låter som om du har rätt kasst självförtroende! Hm... I vissa tillfällen kan det stämma. Men det var inte det tråden handlade om. Hej då Carolus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Sluta slicka Carlous arsle och håll er till forumets regler om spam. Han kan lika gärna ha ljugit ihop det här också bara för att återfå lite av sin värdighet och respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Sluta slicka Carlous arsle och håll er till forumets regler om spam. Han kan lika gärna ha ljugit ihop det här också bara för att återfå lite av sin värdighet och respekt. Det är faktiskt möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 det här tyckte jag att han hade helt rätt i! 190 i iq.... och stavar så dåligt? underligt, men inte otroligt! Man kan ha 50 IQ och stava skit bra... IQ är förmågan att lösa saker snabbt, inte att kunna stava... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hahahaha, lol ^^ får väl också säga hejdå, eller vi får väl gå tillsammans (har ju lämnat forumet för längesen då jag bara stör mig groooooovt, på de flesta i forumet). Ciao y Sayonara // Sirius ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Man kan ha 50 IQ och stava skit bra... IQ är förmågan att lösa saker snabbt, inte att kunna stava... Men man borde väl ändå ha lite lättare för att stava, eller? nej, jag vet inte... är inte särskilt insatt i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Och du anser att jag är en ynkrygg som inte vågar stå för vad jag säger? Hoho, du vet inte mycket om mig i så fall. Jag står alltid för vad jag säger och har sagt, hur korkat det än låter/har låtit. Ditt jävla lol.. Ta åt dig så mycket du vill. Det är bara jag som vet vilka "dom flesta" är inte du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts