Jump to content

Saningen.


Carolus XII rex suenica
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Tyckte inte dåligt om Carolus från början , det var när han började skriva Hans åsikter i Politik topicarna , jag menar det finns säkert här innte med flera politiska åsikter inte jag tyckt om , om jag hade vetat det. så det är synd attbörja blanda in politik i "vänskap" eller vad man ska säga. Jag har själv en polare som säger att han är Nationalsocialst , ok låt han vara det alla måste f tycka vad dom vill. Jag vet inte riktigt om han bara säger att han är det för han tycker det är coolt eller något men han är definitivt åt höger i sin politik , Medans jag är Vänster.

Men som sagt blanda inte in politik i ens vänskap. Men jag tror att om man har ungefär likadan syn på politik kan man nog bli bättre kompisar.

// Frenzy

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker bara det är bra att folk vågar argumentera för sin sak. Dom flesta här är ynkryggar som väntar på att någon ska posta något sen hålla med för dom inte själva vet ett jävla skit om frågan i säga.

Stå på dig carolos. You got the attitude. ^_^

Och du anser att jag är en ynkrygg som inte vågar stå för vad jag säger? Hoho, du vet inte mycket om mig i så fall. Jag står alltid för vad jag säger och har sagt, hur korkat det än låter/har låtit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du anser att jag är en ynkrygg som inte vågar stå för vad jag säger? Hoho, du vet inte mycket om mig i så fall. Jag står alltid för vad jag säger och har sagt, hur korkat det än låter/har låtit.

Varför tar just DU åt dig? Han skrev "dom flesta", inte "alla" eller "t.ex. Cortez"...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...