Wu Zi Mu Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ja fattar inte hur man kan ha två små smg (vet inte va dom heter dom ser ut som uzi)för ja har hitman level.ja tror de e den högsta leveln :S Då är det någon bugg (väldigt förvånad ) Jag kan ha dubbla på Tec-9 å Mini-Uzi. är du helt 100% säker på att du har hitman lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Ja fattar inte hur man kan ha två små smg (vet inte va dom heter dom ser ut som uzi)för ja har hitman level.ja tror de e den högsta leveln :S Du kanske har vapnet MP5 ? (SMG), dom kan man ej ha dubbla av. Redigerad 1 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) ..... Redigerad 26 februari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Heh, kan inte namnen på alla vapen, men men. tycker om den där lille tysta jäveln som man får ha i vissa uppdrag, och eh...minigun? hehe, har ingen aning om vad dom heter Men du menar nog silenced pistol den har ljuddämpare så det är nog den du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest DR.Evil Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Min favorit e micro SMG när man har två st men annars M4 och AK-47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Heh, kan inte namnen på alla vapen, men men. tycker om den där lille tysta jäveln som man får ha i vissa uppdrag, och eh...minigun? hehe, har ingen aning om vad dom heter Minigun är Minigun, och som sagt, Silenced Pistol. Själv gillar jag (sagt förr) kniven, och Micro SMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Dildon 4 äver! Redigerad 6 mars, 2005 av Sauer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag tycker helt klart bäst om den där promenadkäppen som finns bakom Winewood skylten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag tycker helt klart bäst om den där promenadkäppen som finns bakom Winewood skylten!! Nee, nee nee... Bäst e ju förståss knuckle shuffle!!! Springa runt i LS å slå neer nåra ballas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Då är det någon bugg (väldigt förvånad ) Jag kan ha dubbla på Tec-9 å Mini-Uzi. är du helt 100% säker på att du har hitman lvl? Är de många som har den buggen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Du kanske har vapnet MP5 ? (SMG), dom kan man ej ha dubbla av. Nej ja använder dom andra två smg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Är de många som har den buggen eller? Ingen aning, fast GTA SA är ju buggarnas mekka (Sagt förr, sägs igen). Så jag är inte förvånad om det finns en sån bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Nej ja använder dom andra två smg Ja micro mp5 dom är grymma, 50 skott i varje. Det regnar bly Redigerad 6 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ja micro mp5 dom är grymma, 50 skott i varje. Det regnar bly Jag håller med, dom ÄGER, man gör sweischerost (stava?) av den man skjuter på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Hehe Minigun och dubbla Sawn-off-Shotgun! när jag sov över hos min kompis (har precis kommit därifrån) så ställde han sig på Dumperns flak!! vi lekte rally med poliserna och han stod med Minigunen och pepprade bilar och snutar! *EDIT*: Kniven (hur kunde jag glömma den?) Redigerad 6 mars, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hehe Minigun och dubbla Sawn-off-Shotgun! när jag sov över hos min kompis (har precis kommit därifrån) så ställde han sig på Dumperns flak!! vi lekte rally med poliserna och han stod med Minigunen och pepprade bilar och snutar! Minigun.. den är väl stationär?. Annars, var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) I närstrid är det dubbla Micro SMG som gäller , på långt avstånd är det M4 Kniven är ju också skön om man ska smyga. Edit: Mini gun finns i LV i nått parkerings hus. Redigerad 6 mars, 2005 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte^^ Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Det ska va samuraj svärd klart som fan och deagle förstårs och hur i hellvete kan blommorna va starkare än ett baseboll trä (eller typ lika starka) är alla i SA allergiska eller Redigerad 3 april, 2005 av Matte^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det ska samuraj svärd klart som fan och deagle förstårs och hur i hellvete kan blommorna va starkare än ett baseboll trä (eller typ lika starka) är alla i SA allergiska eller Det är ju stickor på rosorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte^^ Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Det är ju stickor på rosorna Jaha... tänkte inte på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts