Mathias Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vilket är erat favorit vapen? mitt är i närstrid Desert eagle och om det är lite längre avstånd så är det M4 och AK-47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 M4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 I närstrid är det dubbla Micro-Mp 5 som gäller, annars så är ju M4 en favorit pga det stora magasinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Min favorit är nog Minigun. Det är så härligt ljud när man skjuter med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Mitt är nog också m4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
REDRuM Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Min favorit är nog Minigun. Det är så härligt ljud när man skjuter med den [/QUOT HÄRLIGT LJUD?? !!! Det låter inte ens verkligt!"""!! haha... Själv så tycker jag dubbla uzi !!! Redigerad 26 februari, 2005 av REDRuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 M4 är roligast tycker jag. Den är bättre är AK för att den har "starkare" ammo, och gör mer skada per skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 M4 och desert eagle. desert eagle när man smyger, M4 när man ska skjuta ner allt och alla . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 AK 47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 MOLOTOV !!! Jag älskar att höra dom skrika o sen brinna upp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 M4 och ak-47! Dom måste va dom tuffaste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Of Topic men. Jag tycker att dom skulle haft kvar ALLA vapen som fanns i Vice City i stället för att ta bort dom. Ett dumt steg bakåt av RockStar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 M4 och MP5.. Fast jag är besviken på att inte UZI SMG och Colt Python finns med från Vice City :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Närstrid Dubbla Uzi Annars Deagle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Deagle och dubbla saw off shotgun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Men man kan väll tycka att ett ljud är härligt även fast det inte låter verkligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Håller Med Halo snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Kniven 4-ever. Kittlar dödsskönt i kistan på förbipasserande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Kniven 4-ever. Kittlar dödsskönt i kistan på förbipasserande. Haha, jag kunde inte sagt det bättre själv. Kniven är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ja fattar inte hur man kan ha två små smg (vet inte va dom heter dom ser ut som uzi)för ja har hitman level.ja tror de e den högsta leveln :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts