Frenzy Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Är det någon som känner till några bra metal-låtar? Börjar bli lite trött på dom jag har...:"> Jag tippsade om Soad ju :"> Fler tips? , javisst ! Dimmu Borgir - In death's embrace (ända låten med dom som är bra ) Clawfinger - Nigger Metallica - The unforgiven Metallica - one Green day - Minority Green day - Basketcase Green day - When i come around Green day - time of your life Slipknot - Liberate Slipknot - Gently (både nya och gamla versionen) In Flames - only for the weak In Flames - Man made god In Flames - Pinball map In Flames - world of promises 3 doors down - Away from the sun Black sabbath - crazy train Black sabbath - paranoid Black sabbath - Iron man Black sabbath - snowblind Charta 77 - lilla björn och lilla tiger Jimi Hendrix - all along the watchtower Korn - Håller med till 100%! up Millencolin - E20 norr Millencolin - Mr.Clean Millencolin - No cigar Nirvana - lithium Nirvana - Polly Nirvana - Oh me Nirvana - sliver Nirvana - school Nirvana - you know you right Kommer nog några till sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 The Specials - A Message To You Rudy. The Specials - Ghost Town. Man, that's some great taste of music!!! Två måsten för alla som gillar musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Man, that's some great taste of music!!! Två måsten för alla som gillar musik Bra att det uppskattas!! The Coral - Dreaming Of You. Tom Waits - Dead And Lovely. Tom Waits - Innocent When You Dream. Gino Paoli - Sapore Di Sale. Gino Paoli - La Nostra Casa. Gino Paoli - Sara Cosi. Gino Paoli - Gli Innamorati Sono Sempre Sol. Gino Paoli - Albergo A Ore. Traveling Wilburys - End Of The Line! Klassiker! Police - Roxanne. Frank Sinatra - The Song Is You. Ada - Our Love Never Dies. Editation. Hur kan jag förglömma? Dexy's Midnight Runners - I Love You (Listen To This). Dexy's Midnight Runners - This Is What She's Like. Dexy's Midnight Runners - Come On Eileen. Redigerad 25 februari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Är det någon som känner till några bra metal-låtar? Börjar bli lite trött på dom jag har...:"> De flesta jag tipsade om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Tips, tips: Goldfinger - Superman Goldfinger - Spokesman Green Day - Basket case Green Day - Boulevard of broken dreams Sum41 - Fat lip The Distillers - Drain the blood The Distillers - I am a revenant The Distillers - Dismantle me The Distillers - L.A girl Orka mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hela QOTSA skivan som kommer senare i (v)år. QOTSA - Little Sister QOTSA - In my head Det var några låtar som är med. Sen kan man ju alltid lyssna på Weezer Weezer - In the Garage Weezer - Hasch Pipe Weezer - Buddy Holly Weezer - Islands in the sun Lite Bob Marley Bob Marley - Red Red wine Bob Marley - No women No cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Den enda bra System of a dawn-låten System of a down - Chop Suey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Green day - Minority Green day - Basketcase Green day - When i come around Green day - time of your life Slipknot - Liberate Slipknot - Gently (både nya och gamla versionen) 3 doors down - Away from the sun Charta 77 - lilla björn och lilla tiger Jimi Hendrix - all along the watchtower Korn - Håller med till 100%! up Millencolin - E20 norr Millencolin - Mr.Clean Millencolin - No cigar Nirvana - lithium Nirvana - Polly Nirvana - Oh me Nirvana - sliver Nirvana - school Nirvana - you know you right Metal? Jo hej du. @ vinnecool: Allt med Metallica fram till och med ...And Justice For All. Det är nog det enda i metalväg jag lyssnar på, så... det tipsar jag om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Tupac - Ghost Tupac - Fame Tupac ft. Warren G and Dr. Dre - Hell for a Hustler(Remix) Tupac - Fuck Dre Tupac - Do For Love Tupac - Changed Man Klaga inte på det jag skrivit, jag skriver bara det jag tycker är bra musik. "fuck dre" Yeah. vilken titel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 "fuck dre" Yeah. vilken titel! Dom var inte så goda vänner vid det tillfället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Kanske är gammal? Men den är grymm Dreamnation - Daggmask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag tippsade om Soad ju :"> Fler tips? , javisst ! @ vinnecool: Allt med Metallica fram till och med ...And Justice For All. Det är nog det enda i metalväg jag lyssnar på, så... det tipsar jag om. Alltså... jag har redan allt det där... :"> Jag letar efter lite mer okända (okända och okända, men) låtar... Lite som rammstein... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Metallica med Whiskey in the jar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Alltså... jag har redan allt det där...:"> Jag letar efter lite mer okända (okända och okända, men) låtar... Lite som rammstein... Hmm.. Static-X? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Right Said Fred - I'm to sexy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts