Colan K Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Finns någon som här någonstans men hitta ingen så här e en (Den största anldeningen är att jag vill höra nya låtar så=) Jag kan typ bara tipas om en låt: Miracle Det är en Trance-låt men den är skitbra, ett måste helt enkelt Så tipsa om låtar du tycker alla borde höra! Happy listening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag kan typ bara tipas om en låt: Miracle Det är en Trance-låt men den är skitbra, ett måste helt enkelt Vem har gjort låten ? Cascada ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Har ingen aning men fall man söker på den så finns den där.. någon som vet vem som gjort den? Redigerad 25 februari, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Har ingen aning men fall man söker på den så finns den där.. någon som vet vem som gjort den? Men är det en låt där en tjej sjunger ? Så sjunger hon typ : Boy you we´re my dream my world ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 A, d är det! vad tycker du om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 A, d är det! vad tycker du om den? Hmm det är ju inte precis min musikstil . Men den är nog absolut en av dom bästa trance låten jag har hört Älskar när det "ljudet" kommer , vet inte riktigt hur jag ska förklara ljudet men jag kan försöka . Det låter typ som : Råstiga pipor eller vafan man ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Det är inte heller min musikstil men den är fruktansvärt bra, en ny låt (ny ) Seven Nation Army (Elnino remix) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ratatat - Seventeen Years. Catnip - The Ying And Yang Cat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Får väl slänga iväg några tips härdå om inte folk blir arga på mig. System of a down - ATWA System of a down - Toxicity System of a down - Chop Suey System of a down - Aerials System of a down - psycho System of a down - spiders System of a down - sugar System of a down - Roulette Och sen det hetaste Soad tipset : System of a down - Cigaro ! Nysläppt låt av soad kom i början av januari eller i mitten av Januari eller något Jag kan faktiskt också höra på lite hiphop tips ? javisst : Timbuktu - Flunitrazepam Timbuktu - Alla vill till Himmelen men ingen vill dö Lite mer tips ? javisst : Stone sour - Inhale Slipknot - Vermillion 1,2 Ramones - My brain is hanging upside down Nirvana - Come as you are Nirvana - The man who sold the world Nightwish - nemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Braun And The Mob - Da haaaah! da huuuuh! da ph__! (need to have the b__!) Braun And The Mob - if you dont have da f___! - buy it (dont be afraid - its just a little piece of globashism) Redigerad 25 februari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag kan typ bara tipas om en låt: Miracle Det är en Trance-låt men den är skitbra, ett måste helt enkelt MEN det är en trance-låt? Är väl inget fel på trance? Förövrigt tycker jag inte att det är en trance-låt! Vissa partier i mitten kanske är det, men definitivt inte allt! Tips då? rammstein - adios rammstein - mein teil rammstein - ohne dich rammstein - amour rammstein - stripped rammstein - wilder-wein rammstein - stein um stein (ja, jag vet att många av dem är från nya albumet, men det är så jävla bra!) metallica - one metallica -unforgiven 2 slipknot - vermilion II slipknot - duality slipknot - weait and bleed van der karsten - CRY clubraiders - move your hands up dj sammy - were in heaven (techno remix) cascada - miracle...:"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) MEN det är en trance-låt? Är väl inget fel på trance? Förövrigt tycker jag inte att det är en trance-låt! Vissa partier i mitten kanske är det, men definitivt inte allt! "Men" kan alltid förstås fel, MEN jag menade nog typ, att JAG inte gillar Trance så värst Redigerad 25 februari, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (hed) pe - Serpent boy Anthrax - Fueled Annihilator - Annihilator Clawfinger - I'm your life and religion / Biggest & the best Excrementory Grindfuckers - Sinfonie der destruktion Impellitteri - Punk In flames - Lunar strain Korn - Right now Kyuss - Son of a bitch Nothingface - I wish I was a communist One minute silence - Roof of the world Slipknot - Eyeless Dark Lotus - Headache Murderdolls - I love to say fuck Moonspell - From lowering skies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 The Specials - A Message To You Rudy. The Specials - Ghost Town. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Dickheadz - Suck My Dick D-Devils - The Devil Is A DJ (Extended Power Mix) D-Devils - Odin's Odyssey (Original Retro Mix) DJ Mando - Eurodancer Das effekt - Creator (Gary D And DR Z Harddisc Mix) Ivan Van Dahl - Castle In The Sky Scotch - Delerio Mind Happy Ravers - Hardcore Dreams Trance Generators - Darkness Will Rule ...är några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Tupac - Ghost Tupac - Fame Tupac ft. Warren G and Dr. Dre - Hell for a Hustler(Remix) Tupac - Fuck Dre Tupac - Do For Love Tupac - Changed Man Klaga inte på det jag skrivit, jag skriver bara det jag tycker är bra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Nirvana - The Man Who Sold The World (Inte dom som har gjort den..men whatev) Nirvana - Lounge Act Nirvana - You Know You're Right Green Day - Wake Me Up When September Ends. Faithless - No Roots Faithless - We Come One Faithless - Insomnia Silverchair - Anthem Of The Year 2000 Linkin Park feat. *någon som jag inte kommer ihåg namnet på* - P5hng me a_wy Sindustry - Solarus Depeche Mode - Enjoy The Silence (Reinterpreted by Mike Shinoda) Audioslave - Like A Stone Får räcka. Redigerad 25 februari, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Dimmu borgir- burn in hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Mindless Self Indulgence - Faggot Nine Inch Nails - Closer V-Mob - Reflection Slipknot - Confessions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Är det någon som känner till några bra metal-låtar? Börjar bli lite trött på dom jag har...:"> Redigerad 25 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts