Jump to content

Nu stänger dom svinerisidan


EricHarris
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Shit!!! :wub: på ogrish.com fanns en länk till en sida med våldtäkter. fake eller inte, sånt måste vara förbjudet. var anmäler man sånt? med tanke på att det inte är en svensk sida?

Oh no! Vad kan du göra? Få deras server att kicka dom?

Bara att lägga upp på ny host ju. Opium.se har bytt host 3ggr sen i höstas -_-

Tur nog finns det ju finnar som är snälla nog att hosta detta underbara forum ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men om folk inte gillar sidan så kan dom hålla sej därifrån. Många (inklusive mig) uppskattar humorn och verkligheten i innehållet som finns på sidan, visst håller jag med om att vissa saker på sidan är sjuka och ordentligt hemska men det är väll bättre att det finns platser på internet som visar att det finns sjuka människor istället för att vi inte skall veta nånting.

bli arg på upphovsmännen till filmerna/bilderna, inte förmedlaren - EXET

(no offence to skribb, understood your point)

Du blir arg på upphovsmännen men inte förmedlaren? Om det inte finns en målgrupp som vill se filmerna så skulle ju upphovsmännen minskas drastiskt. Stäng alla deras möjligheter att visa sina filmer för en stor publik och de tycker inte det blir kul längre, de slutar våldta folk och slakta katter. I alla fall en del av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du blir arg på upphovsmännen men inte förmedlaren? Om det inte finns en målgrupp som vill se filmerna så skulle ju upphovsmännen minskas drastiskt. Stäng alla deras möjligheter att visa sina filmer för en stor publik och de tycker inte det blir kul längre, de slutar våldta folk och slakta katter. I alla fall en del av dem.

Du verkar inte förstå, lite naiv kanske?.. sålänge sådanna filmer finns så kommer dom komma ut i "allmänheten" lixom, sålänge det finns knark så finns det langare, knarket försvinner inte för att langarna försvinner, det kommer bara mer efter som det finns en marknad för det.

(ok, langning är förbjudet, men det var den närmaste liknelse jag kunde hitta)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv bryr jag mig inte om ifall dom stänger ner sidan eller inte, jag har aldrig lidit av att den funnits. Vill man inte se så behöver man ju som sagt inte gå in på den. Jag själv finner dock inte något större nöje i att se folk avrättas, djur som plågas och andra bizzara saker som finns på internet. Men ni som nu ser det som ett nöje, så "go ahead and enjoy"... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar jag tröttna på era, även om de inte är seriöst menade, förslag om hur man ska handskas med de som visar dessa saker på sina hemsidor. Får jag citera er tankebana?:

"Vi ska visa att det är fel att tortera och döda barn, djur, och andra varelser genom att tortera och döda dom som gör det!"

Låter det klokt?

Pyttsan; "dom visar bara bilder på avhuggna händer". Bara? Halleduna mig, sånt får mig att må illa, och ni ser det som milt!?

Ni är ack så avtrubbade - och det är en dålig sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu börjar jag tröttna på era, även om de inte är seriöst menade, förslag om hur man ska handskas med de som visar dessa saker på sina hemsidor. Får jag citera er tankebana?:

"Vi ska visa att det är fel att tortera och döda barn, djur, och andra varelser genom att tortera och döda dom som gör det!"

Låter det klokt?

Pyttsan; "dom visar bara bilder på avhuggna händer". Bara? Halleduna mig, sånt får mig att må illa, och ni ser det som milt!?

Ni är ack så avtrubbade - och det är en dålig sak.

Cred

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men mycket av de som är på dom sidorna tillexempel när saoldater torterar en liten unge är ju sånna saker som dom visar på nyheterna å sånt tycker folk bara är intressant

Har aldrig sett på nyheterna när soldater torterar barn. bara soldater som torterar fångar, och då är allt utom deras ben (som är iklädda pösiga camouflagebyxor, konstigt nog) censurerat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...