Crouching.tiger Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Shit!!! på ogrish.com fanns en länk till en sida med våldtäkter. fake eller inte, sånt måste vara förbjudet. var anmäler man sånt? med tanke på att det inte är en svensk sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Shit!!! på ogrish.com fanns en länk till en sida med våldtäkter. fake eller inte, sånt måste vara förbjudet. var anmäler man sånt? med tanke på att det inte är en svensk sida? Rapportera det till svenska polisen ändå, och kolla vad dom kan/vill göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Shit!!! på ogrish.com fanns en länk till en sida med våldtäkter. fake eller inte, sånt måste vara förbjudet. var anmäler man sånt? med tanke på att det inte är en svensk sida? Oh no! Vad kan du göra? Få deras server att kicka dom? Bara att lägga upp på ny host ju. Opium.se har bytt host 3ggr sen i höstas Tur nog finns det ju finnar som är snälla nog att hosta detta underbara forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zapata Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jo men om folk inte gillar sidan så kan dom hålla sej därifrån. Många (inklusive mig) uppskattar humorn och verkligheten i innehållet som finns på sidan, visst håller jag med om att vissa saker på sidan är sjuka och ordentligt hemska men det är väll bättre att det finns platser på internet som visar att det finns sjuka människor istället för att vi inte skall veta nånting. bli arg på upphovsmännen till filmerna/bilderna, inte förmedlaren - EXET (no offence to skribb, understood your point) Du blir arg på upphovsmännen men inte förmedlaren? Om det inte finns en målgrupp som vill se filmerna så skulle ju upphovsmännen minskas drastiskt. Stäng alla deras möjligheter att visa sina filmer för en stor publik och de tycker inte det blir kul längre, de slutar våldta folk och slakta katter. I alla fall en del av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Alltså... Varför bryr ni er? Det är en jävla hemsida. Ge fan i att gå in på den bara. Jag menar exet.nu visar bara verkligheten, vilken sjuk värld vi lever i. Få tag i dom som gjort filmerna istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Du blir arg på upphovsmännen men inte förmedlaren? Om det inte finns en målgrupp som vill se filmerna så skulle ju upphovsmännen minskas drastiskt. Stäng alla deras möjligheter att visa sina filmer för en stor publik och de tycker inte det blir kul längre, de slutar våldta folk och slakta katter. I alla fall en del av dem. Du verkar inte förstå, lite naiv kanske?.. sålänge sådanna filmer finns så kommer dom komma ut i "allmänheten" lixom, sålänge det finns knark så finns det langare, knarket försvinner inte för att langarna försvinner, det kommer bara mer efter som det finns en marknad för det. (ok, langning är förbjudet, men det var den närmaste liknelse jag kunde hitta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Själv bryr jag mig inte om ifall dom stänger ner sidan eller inte, jag har aldrig lidit av att den funnits. Vill man inte se så behöver man ju som sagt inte gå in på den. Jag själv finner dock inte något större nöje i att se folk avrättas, djur som plågas och andra bizzara saker som finns på internet. Men ni som nu ser det som ett nöje, så "go ahead and enjoy"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Man får nästan acceptera att det ALLTID kommer finnas sjuka människor i världen! Själv tycker jag:DÖD ÅT DOM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ja, döda dem och filma det och lägg upp det på en egen sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Man får nästan acceptera att det ALLTID kommer finnas sjuka människor i världen! Själv tycker jag:DÖD ÅT DOM!!! Om du vill döda dom, så undrar jag om du inte är lite sjuk själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Mord löses inte med dödsstraff, det är som att slänga facklor på brinnande hus ! mord löses med isolation från omvärlden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Alltså... Varför bryr ni er? Det är en jävla hemsida. Ge fan i att gå in på den bara. Jag menar exet.nu visar bara verkligheten, vilken sjuk värld vi lever i. Få tag i dom som gjort filmerna istället... Sidorna har ett ansvar över vad som dom visar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Nu börjar jag tröttna på era, även om de inte är seriöst menade, förslag om hur man ska handskas med de som visar dessa saker på sina hemsidor. Får jag citera er tankebana?: "Vi ska visa att det är fel att tortera och döda barn, djur, och andra varelser genom att tortera och döda dom som gör det!" Låter det klokt? Pyttsan; "dom visar bara bilder på avhuggna händer". Bara? Halleduna mig, sånt får mig att må illa, och ni ser det som milt!? Ni är ack så avtrubbade - och det är en dålig sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Nu börjar jag tröttna på era, även om de inte är seriöst menade, förslag om hur man ska handskas med de som visar dessa saker på sina hemsidor. Får jag citera er tankebana?: "Vi ska visa att det är fel att tortera och döda barn, djur, och andra varelser genom att tortera och döda dom som gör det!" Låter det klokt? Pyttsan; "dom visar bara bilder på avhuggna händer". Bara? Halleduna mig, sånt får mig att må illa, och ni ser det som milt!? Ni är ack så avtrubbade - och det är en dålig sak. Cred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Polaren sitter alltid på såna där sjuka sidor där man kollar på styckade lik och shiiat.. vilken sida va de dom skulle stänga?? orkar inte trycka på 1an där nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Men mycket av de som är på dom sidorna tillexempel när saoldater torterar en liten unge är ju sånna saker som dom visar på nyheterna å sånt tycker folk bara är intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Men mycket av de som är på dom sidorna tillexempel när saoldater torterar en liten unge är ju sånna saker som dom visar på nyheterna å sånt tycker folk bara är intressant Har aldrig sett på nyheterna när soldater torterar barn. bara soldater som torterar fångar, och då är allt utom deras ben (som är iklädda pösiga camouflagebyxor, konstigt nog) censurerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Exet.nu är fan den bästa sidan som finns... seriöst, det är det. och blarf.nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Exet.nu är fan den bästa sidan som finns... seriöst, det är det. och blarf.nu också Snälla, säg att du skämtar! Ingen människa får tycka sånt! Ingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Exet.nu är fan den bästa sidan som finns... seriöst, det är det. och blarf.nu också Psykfallsvarning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts