Pico Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Mhm. kom på en sak jag sett på TV det var ett gäng sjuka ungar i USA, texas tror jag. dom fångade vildkatter, hängde upp dom i bakbenen i träd, och slog ihjäl dom med basebollträn och skjöt sedan dessa stackare i huvudet med luftgevär Men det är ju i Texas, vet du. Vad annat än ont kommer därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 YTTRANDEFRIHET.. man kan inte stänga en sid om dom inte gjort nåt brott.. det är inget brott att länka till sidor som visar läskiga saker.. EXET-POWER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men det är ju i Texas, vet du. Vad annat än ont kommer därifrån? *räcker upp handen* - JAG VET! JAG VET! flest dödsstraff i hela världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Texas är den sjukaste staten:P, fast jag diggar deras dialekt fett mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 *räcker upp handen* - JAG VET! JAG VET! flest dödsstraff i hela världen! All my exes live in Texas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 YTTRANDEFRIHET.. man kan inte stänga en sid om dom inte gjort nåt brott.. det är inget brott att länka till sidor som visar läskiga saker.. EXET-POWER Nä, det är det nog inte. Men många vill nog ändå få ner sidan från internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Har inte läst allt som ni har skrivit. Men vad är egentligen det svåra med att ignorera sidan? Tycker ni inte om skiten så behöver ni faktiskt inte kolla på den. Ja, det är sant! Men iaf, jag brukar kolla på den där sidan samt adorable bunnies lite då o då. Visst mår man illa efter en stund, men man får se sånt man aldrig får se annars. För det är väl ändå lite bra att veta t ex vad som kan hända med en när man råkar ut för en motorcykelolycka? Fast iofs så finns det ju roliga saker på exet också. Alltså utan blod och sånt. Men iaf, vill ni inte se sånt, vad är det svåra med att ignorera det bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Har inte läst allt som ni har skrivit. Men vad är egentligen det svåra med att ignorera sidan? Tycker ni inte om skiten så behöver ni faktiskt inte kolla på den. Ja, det är sant! Men iaf, jag brukar kolla på den där sidan samt adorable bunnies lite då o då. Visst mår man illa efter en stund, men man får se sånt man aldrig får se annars. För det är väl ändå lite bra att veta t ex vad som kan hända med en när man råkar ut för en motorcykelolycka? Fast iofs så finns det ju roliga saker på exet också. Alltså utan blod och sånt. Men iaf, vill ni inte se sånt, vad är det svåra med att ignorera det bara? Det är väl lika svårt som att undvika Gtasajten... Om man nu gillar Exet så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det är väl lika svårt som att undvika Gtasajten... Om man nu gillar Exet så mycket... Är det? Vad är det svåra att låta bli att skriva exet.nu där uppe eller att undvika att klicka på länkar till den sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ogrish.com sög ju! Bara bajsporr och liknande skit! (notera skämtet!) Var ju bara fjantbilder på avhuggna händer och liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Nä, det är det nog inte. Men många vill nog ändå få ner sidan från internet. Jo men om folk inte gillar sidan så kan dom hålla sej därifrån. Många (inklusive mig) uppskattar humorn och verkligheten i innehållet som finns på sidan, visst håller jag med om att vissa saker på sidan är sjuka och ordentligt hemska men det är väll bättre att det finns platser på internet som visar att det finns sjuka människor istället för att vi inte skall veta nånting. bli arg på upphovsmännen till filmerna/bilderna, inte förmedlaren - EXET (no offence to skribb, understood your point) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 W0RD på Mickemannen. Jag besöker sidan dagligen och är medlem på deras forum. Efter ett tag när jag hade vart medlem började jag tycka att sidan var precis som en vanlig sida, den består av så mycket mer en deras filmer och bilder. Tycker den borde få vara kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Ogrish.com sög ju! Bara bajsporr och liknande skit! (notera skämtet!) Var ju bara fjantbilder på avhuggna händer och liknande! Som sagt. VIP kostar pengar. Tror du dom visar det grövsta för gratis-snokare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Som sagt. VIP kostar pengar. Tror du dom visar det grövsta för gratis-snokare. Betala för att få se sån skit? Vilken IQbefriad gör det frivilligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Betala för att få se sån skit? Vilken IQbefriad gör det frivilligt? Cortez tror jag han heter. OT. Hatar exet. Hoppas dom töntiga jävlarna blir stängda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Exet i sig är det väl inget fel på. Håller dock med om att dom borde ta bort alla bilder på barn som blir torterade mm. Forumet, däremot, är väldigt skönt! BTW så bor Status (webmaster @ exet) i Nacka, STHLM.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 BTW så bor Status (webmaster @ exet) i Nacka, STHLM.... Jaha?? va e de me att han bor i nacka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Och han heter Marcus Ekholm. Kolla Telefonkatalogen vad han har för adress. Sem kan man ju göra allt möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Och han heter Marcus Ekholm. Kolla Telefonkatalogen vad han har för adress. Sem kan man ju göra allt möjligt... Som vadå hade du tänkt? tortera honom, filma det, och lägga upp filmen på internet det skulle iofs lära honom lite hyfs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Som vadå hade du tänkt? tortera honom, filma det, och lägga upp filmen på internet det skulle iofs lära honom lite hyfs. Så sant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts