Jump to content

Nu stänger dom svinerisidan


EricHarris
 Share

Recommended Posts

Mhm. kom på en sak jag sett på TV det var ett gäng sjuka ungar i USA, texas tror jag. dom fångade vildkatter, hängde upp dom i bakbenen i träd, och slog ihjäl dom med basebollträn och skjöt sedan dessa stackare i huvudet med luftgevär :ermm:

Men det är ju i Texas, vet du. Vad annat än ont kommer därifrån?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har inte läst allt som ni har skrivit. Men vad är egentligen det svåra med att ignorera sidan? Tycker ni inte om skiten så behöver ni faktiskt inte kolla på den. Ja, det är sant!

Men iaf, jag brukar kolla på den där sidan samt adorable bunnies lite då o då. Visst mår man illa efter en stund, men man får se sånt man aldrig får se annars. För det är väl ändå lite bra att veta t ex vad som kan hända med en när man råkar ut för en motorcykelolycka?

Fast iofs så finns det ju roliga saker på exet också. Alltså utan blod och sånt. :ermm:

Men iaf, vill ni inte se sånt, vad är det svåra med att ignorera det bara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte läst allt som ni har skrivit. Men vad är egentligen det svåra med att ignorera sidan? Tycker ni inte om skiten så behöver ni faktiskt inte kolla på den. Ja, det är sant!

Men iaf, jag brukar kolla på den där sidan samt adorable bunnies lite då o då. Visst mår man illa efter en stund, men man får se sånt man aldrig får se annars. För det är väl ändå lite bra att veta t ex vad som kan hända med en när man råkar ut för en motorcykelolycka?

Fast iofs så finns det ju roliga saker på exet också. Alltså utan blod och sånt. :ermm:

Men iaf, vill ni inte se sånt, vad är det svåra med att ignorera det bara?

Det är väl lika svårt som att undvika Gtasajten... Om man nu gillar Exet så mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, det är det nog inte. Men många vill nog ändå få ner sidan från internet. :ermm:

Jo men om folk inte gillar sidan så kan dom hålla sej därifrån. Många (inklusive mig) uppskattar humorn och verkligheten i innehållet som finns på sidan, visst håller jag med om att vissa saker på sidan är sjuka och ordentligt hemska men det är väll bättre att det finns platser på internet som visar att det finns sjuka människor istället för att vi inte skall veta nånting.

bli arg på upphovsmännen till filmerna/bilderna, inte förmedlaren - EXET

(no offence to skribb, understood your point)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...