vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Djurtortyr är helf flippat :S Så jävla sant! Jag låter som årets naturvän... även fast jag skiter i om dom slaktar får kossor eller grisar... fast det är ju egentligen inte tortyr... StellHell är medlem på opium... jag med.... några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men asså att misshandla katter och shit. när jag tänker på det så får ag bara upp bilder i mitt huvud att min katt blir misshandlad. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Men asså att misshandla katter och shit. när jag tänker på det så får ag bara upp bilder i mitt huvud att min katt blir misshandlad. =( Samma här! DÖD ÅT DEN JÄ**A JAPANEN! Läst ni vad han hade gjort då? vidrigt... Redigerad 26 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) StellHell är medlem på opium... jag med.... några fler? Prova på lillhagen Redigerad 26 februari, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men asså att misshandla katter och shit. när jag tänker på det så får ag bara upp bilder i mitt huvud att min katt blir misshandlad. =( Jag också. Alltså med min katt. Sen tänker jag på vad jag skulle hitta på med förövarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Samma här! DÖD ÅT DEN JÄ**A JAPANEN! Läst ni vad han hade gjort då? vidrigt... Nej? Vad gjorde han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nej? Vad gjorde han? Om du pallar kan du ju gå in och kolla? eller var du ironisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Om du pallar kan du ju gå in och kolla? eller var du ironisk? Njä, kanske inte vill veta.. Fråga: var det bara Exet som blivit anmält eller var det nån annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag har ingen lust att gå in på den sidan efter den filmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Jag har ingen lust att gå in på den sidan efter den filmen.. Vilken film? @patrik: Det handlar om en jäcla idiot till japanare som torterade en katt väldigt grovt! Man får bara se de lite mindre upprörande bilderna, de andra är totalt censurerade! Bl.a så klippte han av svansen och strypte katten. Det hela pågick i FYRA TIMMAR! Fyra timmar av grov tortyr! Redigerad 26 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Sånna som slaktar djur som han japanen ka n man nästa jämflra med pedofiler tycker jag Ett skott i nacken skulle dom fantamej haft ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Sånna som slaktar djur som han japanen ka n man nästa jämflra med pedofiler tycker jag Ett skott i nacken skulle dom fantamej haft ! Eller också hänger man dom! Nackskott är nämligen smärtfritt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Eller också hänger man dom! Nackskott är nämligen smärtfritt! Göra likadant med dom som dom gör med sina djur eller med barn . Det skulle va något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ett skott i pungen. sen är han inte så kaxig längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ett skott i pungen. sen är han inte så kaxig längre Eller också spänner man fast pungen och... Vet inte om vi bör diskutera det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Nja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Tänkte på dom där norska soldaterna som skjöt hundar helt utan anedning... Dom fick ju massa småbarn med sig i slutet som hängde med dom på "hundjakt".... Nästan lika hemskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Mhm. kom på en sak jag sett på TV det var ett gäng sjuka ungar i USA, texas tror jag. dom fångade vildkatter, hängde upp dom i bakbenen i träd, och slog ihjäl dom med basebollträn och skjöt sedan dessa stackare i huvudet med luftgevär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Mhm. kom på en sak jag sett på TV det var ett gäng sjuka ungar i USA, texas tror jag. dom fångade vildkatter, hängde upp dom i bakbenen i träd, och slog ihjäl dom med basebollträn och skjöt sedan dessa stackare i huvudet med luftgevär Eh okej? Skulle jag sett det i verkligheten skulle jag ta deras basebollträ och slå ner dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Mhm. kom på en sak jag sett på TV det var ett gäng sjuka ungar i USA, texas tror jag. dom fångade vildkatter, hängde upp dom i bakbenen i träd, och slog ihjäl dom med basebollträn och skjöt sedan dessa stackare i huvudet med luftgevär Fyfan! Hatar såna jävla idioter! Skulle vilja ta och låångsamt skära upp deras magar med en rakkniv och sen banka skiten ur dom med deras basebollträ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts