Jump to content

Nu stänger dom svinerisidan


EricHarris
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har ingen lust att gå in på den sidan efter den filmen..  :ermm:

Vilken film?

@patrik: Det handlar om en jäcla idiot till japanare som torterade en katt väldigt grovt! Man får bara se de lite mindre upprörande bilderna, de andra är totalt censurerade! Bl.a så klippte han av svansen och strypte katten.

Det hela pågick i FYRA TIMMAR! Fyra timmar av grov tortyr!

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm. kom på en sak jag sett på TV det var ett gäng sjuka ungar i USA, texas tror jag. dom fångade vildkatter, hängde upp dom i bakbenen i träd, och slog ihjäl dom med basebollträn och skjöt sedan dessa stackare i huvudet med luftgevär :ermm:

Eh okej? Skulle jag sett det i verkligheten skulle jag ta deras basebollträ och slå ner dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm. kom på en sak jag sett på TV det var ett gäng sjuka ungar i USA, texas tror jag. dom fångade vildkatter, hängde upp dom i bakbenen i träd, och slog ihjäl dom med basebollträn och skjöt sedan dessa stackare i huvudet med luftgevär :P

Fyfan! Hatar såna jävla idioter! Skulle vilja ta och låångsamt skära upp deras magar med en rakkniv och sen banka skiten ur dom med deras basebollträ! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...