felshoe Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jo. min brorsa var inne på det för nån dag sen, han går i 4an. jag drog ut kontakten till datan , han ska fan inte kolla på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Va där och kollade en gång och kollade för att se va det va för nåt (hade ingen aning om va det va). när jag vä är inne där så ser det ut som här på gtasajens forum det stod något annat på sektionerna så stället för gta3, gta vice city, gta san andreas etc. så stod det porr, våldsfimer och bilder etc. blev genast shockad men också lite nyfiken (konstigt nog) så jag klickade på våldsfimer och bilder-sektionen och såg den först topic-titeln "snubbe sågar av huvud på en gris med motorsåg", blev genast äcklad och gick ut direkt, tänker alldrig kolla där igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 - Får jag lov att visa några fina bilder? - Ja, hjärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Barnsligt. exet.nu är kass jämförd med opium.se's forum och ogrish.com.. Hmm, jo jag såg lite va opium hade... Otoligt att vissa värkligen sitter och onanerar till dessa bilder... Och hur man sedan kan bli Mod på ett seriöst forum är ju bara mer märkligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) OK, stellhell, nu vill jag veta vad du tycker om kattbilderna på opiums forum! Gå vin på gore, sida tre, och så letar du efter en topic som heter typ kattmat eller liknande! Den finns längst ner. Jag vill se om du blev lika berörd som jag! Redigerad 26 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Har bara vart inne där 1 gång då jag såg en kille köra in hela sitt huvud i en tjejs f*tta. Och så kollade jag på lite bilder med utskärda ögon m,m. Det var första och sista gången jag var inne på den sidan. Föresten vad är det som är rasistiskt med sidan? Redigerad 26 februari, 2005 av Dirtbag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) OK, stellhell, nu vill jag veta vad du tycker om kattbilderna på opiums forum! Gå vin på gore, sida tre, och så letar du efter en topic som heter typ kattmat eller liknande! Den finns längst ner. Jag vill se om du blev lika berörd som jag! Den heter Kisse slakt. Kollade precis. Ok den ända bilden jag blev berörd av var den när katthuvudet hänge men en Cd skiva i ett band eller något sånt skit ! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD åt den japanjäveln ! EDIT : kollade vidare i samma forum. Fick sen bland annat en man som hade skurit av sin hand och skurit sig i huvudet och i magen och överallt nästan i ett fängelse ! Fick sen en styckad pojke Fyfan . Exet.nu är ingenting om man jämnför med den sidan ! Redigerad 26 februari, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ja! Hatar exet, hoppas den läggs ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Jag berörs inte särskilt mycket av självmord och liknande, men just djur, katter och liknande som man klipper av svansarna med saxar och sånt helt i onöden bara för att lägga upp på en hemsida, det tycker jag är onödigt! LÄS DETTA Redigerad 26 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 OK, stellhell, nu vill jag veta vad du tycker om kattbilderna på opiums forum! Gå vin på gore, sida tre, och så letar du efter en topic som heter typ kattmat eller liknande! Den finns längst ner. Jag vill se om du blev lika berörd som jag! Kisse slakt! heter den faktist. Gammal post som är repostad för typ 5:e gången på opium. Det jag undrar mest över är vad som är på CD'n som hänger runt kattens hals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Den heter Kisse slakt. Kollade precis. Ok den ända bilden jag blev berörd av var den när katthuvudet hänge men en Cd skiva i ett band eller något sånt skit ! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD åt den japanjäveln ! EDIT : kollade vidare i samma forum. Fick sen bland annat en man som hade skurit av sin hand och skurit sig i huvudet och i magen och överallt nästan i ett fängelse ! Fick sen en styckad pojke Fyfan . Exet.nu är ingenting om man jämnför med den sidan ! 50% av allt material opium får in på Gore avdelningen kommer från ogrish.com. Dom är kung i hiarkin. *sorry för dubbel* Redigerad 26 februari, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Såg ett par bilder på en pojke som hade råkat strimla sin arm i en köttkvarn, det var inte trevligt... EDIT: på Rotten.com, deras "Fuck of the Month" kan vara underhållande, har dock inte kollat på ett tag. Redigerad 26 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag klarar alla bilder, förutom just djurtortyr! bara för det måste jag ju kolla på ogrish.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Förstår inte riktigt underhållningsvärdet... Sjukt, sjukt, sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Bara om det är djur, barn eller andra oskyldiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Bara om det är djur, barn eller andra oskyldiga... Tycker det är sjukt med vuxna människor också. Visserligen bryr jag mig mindre eftersom människorrasen är ond. Jaha...så har man gått och blivit cynisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Ja hatar den äckliga sidan. Min kompis älskar den typ: - Höhö! Kolla, dom pippar en brud me amputerade ben. Typ så. Helt stört och onormalt, vidrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag klarar alla bilder, förutom just djurtortyr! bara för det måste jag ju kolla på ogrish.com... VIP medlemskap kostar pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Djurtortyr är helf flippat :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 VIP medlemskap kostar pengar Seriöst? Om man betalar för sådant där är man banne mig hjärnskadad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts