tommy killer Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag vill också veta om de 43 min extra är något värt. Finns det nya balla scener på slagen(minas tirith och slaget på cormallens slätt). Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Ja, det är det tycker jag... scenerna med Mouth of Sauron och Sarumans död är värda att se... Redigerad 25 februari, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Självklart... köp köp köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tack för tipsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts