PythoN Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag sitter fast i uppdraget N.O.E på flygplatsen man köper....jag vet att man ska flyga lågt typ mellan bergen,men de går ju inte hela tiden jag blir sedd hela tiden så kommer dom där planen! någon som har något tips hur man kan göra för att inte bli sedd eller hur amn får bort dom planen ? JAG HAR SÖKT MEN JAG HITTAR INGET SOM HJÄLPER TILL DET HÄR UPPPDRAGET!!!! skriv inte en massa onödigt som söök o så!!! snälaa hjääälp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Åk först rakt västerut så du kommer ut över havet, då fortsätter du bara söderut men fast över vattnet. Blir mycket enklare då man kan flyga mycket lägre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag svängde in på floden och åkte med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Åk först rakt västerut så du kommer ut över havet, då fortsätter du bara söderut men fast över vattnet. Blir mycket enklare då man kan flyga mycket lägre. Men och Fast tar ut varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Förlåt Azore. :'( såg inte vad du skrev så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PythoN Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 TACK FÖR ALL HJÄLP...ska försöka me de strax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts