mora_nisse Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Vet någon vart man kan ladda ner gta 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 menar du demot eller hela spelet? Om du menar demot är det bara att gå in på RockstarGames och gå till GTA2 delen. Jag tror inte att det finns någon annan laglig väg att få hela spelet än att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Köp samlarboxen, då får du GTA, GTA London och GTA2 till det låga priset 129 kr. Beställ här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Vet någon vart man kan ladda ner gta 2 Freeloader har ju haft gta2 nerladdningsbart gratis... vilket de inte har nu, jag skulle ladda ner gta1 men de har ju börjat att ta betalt... jag ladda ner kazaa och ladda ner det därifrån, alltså har freeloader haft det helt gratis så kan det väl inte vara olagligt nu att ladda ner det på någt annat ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 GTA2 har aldrig varit så billigt som nu, bara GTA2 kostar under hundra spänn och samlarboxen med GTA, GTA London och GTA2 kostar 129 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 alltså jag gick in på freeloader sen väljde jag gta2 sen skrev de så du måste vara medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 alltså jag gick in på freeloader sen väljde jag gta2 sen skrev de så du måste vara medlem Det har hänt en del se'n Januari, vettu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 GTA2 har aldrig varit så billigt som nu, bara GTA2 kostar under hundra spänn och samlarboxen med GTA, GTA London och GTA2 kostar 129 kr. Du låter som värsta försäljningssnubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Du låter som värsta försäljningssnubben Arvid the businessman. Var det inte Arvid som snackade om att om man handlade dumle i lösvikt fick man mer och billigare än om man köpte en dumlepåse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts