StellHell Skrivet 17 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2002 Jag har gjort alla tel. uppdrag vid bith'n'dog food i portland, men ja hittar inte några sånna tel. i staunton o SSV... finns de några sånna??? PS: Hoppas nån vet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 17 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2002 i staunton får man ju uppdrag av reagge killarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2002 i staunton får man ju uppdrag av reagge killarna. ja de vet ja men ja menar dom tel. uppdragen som det inte finns någon blå ring framför... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 17 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2002 så du tänker såå... <_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2002 så du tänker såå... Japp de gör ja... nån som vet nått? <_< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 Japp de gör ja... nån som vet nått? Nepp, det finns det tyvärr inte! I Staunton får man ju bara uppdrag av King Courtney( Alltså ledaren för Yardies) och i SSV får man bara uppdrag av D-Ice( Ledaren för Red Jacks, som HATAR Nines!). Asså man får ju uppdrag av fler men det är bara dom telefonuppdragen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 Nepp, det finns det tyvärr inte! I Staunton får man ju bara uppdrag av King Courtney( Alltså ledaren för Yardies) och i SSV får man bara uppdrag av D-Ice( Ledaren för Red Jacks, som HATAR Nines!). Asså man får ju uppdrag av fler men det är bara dom telefonuppdragen. Hopp då vet ja de för jag har åkt och lyssnat efter telefoner så jag nästan har hört i syne... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 25 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2002 [quote= Hopp då vet ja de för jag har åkt och lyssnat efter telefoner så jag nästan har hört i syne... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2002 så du hör i syne Stell.... ja trodde man såg i syne... HA.....HA Mika gå och böga eller nått...hehehe!!! "i don't know this guy!!" Mohahahaha!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 28 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2002 va känner inte du mig då måste då måste du va en annan Stell en den ja känner hehehehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2002 va känner inte du mig då måste då måste du va en annan Stell en den ja känner hehehehe VA!!! ja gör de, ja gör de.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 VA!!! ja gör de, ja gör de.... Gläääääääää! Ääääääääääääää! Muääääääää! Pääääääääääääää! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 Gläääääääää! Ääääääääääääää! Muääääääää! Pääääääääääääää! Eee, är du sjuk eller??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 Eee, är du sjuk eller??? GLäRk!!! HÖrk......!!!!!!!!??????????? hOSkRÄ????????? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 Du är nog sjuk, ta en alvedon o gå och lägg dig!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts