pottzork Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Typ allt som slutar på "metal" Black Metal, Doom Metal, Goth Metal, Heavy Metal, Speed Metal, Thrash Metal, Hardcorepunk metal, Viking Metal, Sleeze Metal, Goth, Goth Metal å Hårdrock så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Typ allt som slutar på "metal" Black Metal, Doom Metal, Goth Metal, Heavy Metal, Speed Metal, Thrash Metal, Hardcorepunk metal, Viking Metal, Sleeze Metal, Goth, Goth Metal å Hårdrock så klart Du skrev Goth metal 2 times niggah ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jag lyssnar på COF, jag brukar säga att det är en blandning av Black, goth , synphonisk, och andra närliggande stil. Det är vad bandet själva säger.' Off topic, någon som var och såg dom igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Typ allt som slutar på "metal" Black Metal, Doom Metal, Goth Metal, Heavy Metal, Speed Metal, Thrash Metal, Hardcorepunk metal, Viking Metal, Sleeze Metal, Goth, Goth Metal å Hårdrock så klart Vad jag vet heter det bara Doom! Precis som Sludge, Shredder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Som min kompis säger fjortis rock men som ja skulle villa säga d rock/pop LinKin Park Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TranceMaster Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Det finns miljarder olika sorters rock att välja mellan. Men ingen trance. Vad har ni emot sånt egentligen? Aja, jag voteade annat. Jag lyssnar mest på isra/goa/psytrance. Det är fin fina grejer det. Håller med, vad har folk emot oss...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Som min kompis säger fjortis rock men som ja skulle villa säga d rock/pop LinKin Park Det är väl fan inte rock. Det är väl typ Alternative Rock, Nu-Metal eller egentligen en blandning av Electronica, TripHop/HipHop och Metal. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 en blandning av Electronica, TripHop/HipHop och Metal. Eller? Frågar ni mig så tycker jag det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Frågar ni mig så tycker jag det stämmer Då är det nog så. Du brukar ha rätt när det gäller musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Europeisk/nordeuropeisk symfonisk majestätisk antikosmisk dödsmetall med inslag av varierande doom-toner i form av galaxsymfoniska stråkar, och trippel-kaggigt. För fan. Tacka vet jag Ejrhin Skinjirk! Så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Ahh en finsmakare ser jag själv lyssnar jag mest på True norwegian satanic arian pagan mid tempo tr000 fore suicide black metal of fuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Arian? Trevligt med en nazist på forumet... Hata NSBM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hårdrock all the way. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Arian? Trevligt med en nazist på forumet... Hata NSBM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Fint svar... Välkommen till Hall Of Fame. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ahh en finsmakare ser jag själv lyssnar jag mest på True norwegian satanic arian pagan mid tempo tr000 fore suicide black metal of fuck Detsamma, detsamma. Musik i all ära, men inget slår kannibalism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts