Weener Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Hårdrock! Metallica for life , Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Cradle Of Filth är typ Black Metal och Rob Zombie är väl skräckrock (?). In Flames är dödsmetall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vote: Rock Gillar lite av varje, Techno, metal, vikingarock, rockabilly, Oi! o.s.v men rock gillar jag nog mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Cradle Of Filth är typ Black Metal Blargh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Blargh. Alltid lika förståeligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Alltid lika förståeligt Enligt skribbska uppslagsverket så betyder Blargh "Hahaha, johejdu knappast never UH-UH glöm det." Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jo, brukar va nått sånnt. Vote: Reggae Finns inget bättre genre, däremot en snäppet sämre som jag lyssnar på, Hip-hop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 In Flames är dödsmetall. Tveksamt. På deras senare skiva har det mer och mer börjat bli nu-metal, eller något i den riktningen. Deras första skivor var väl någon form av melodisk dödsmetall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 GEAS: Det var det jag tänkte på, lyssnar mest på deras äldsta album så jag vet inte om deras nya album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Blargh. Vad är det för skit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) GAH... inget... läste fel Redigerad 1 mars, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vad är det för skit då? Ja, alltså, egentligen är det ju black... men att det får klassas som black är just vad jag sa, BLARGH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 VOTE:annat. Lyssnar på Progg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 GEAS: Det var det jag tänkte på, lyssnar mest på deras äldsta album så jag vet inte om deras nya album. Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 (redigerad) Tänker inte berätta. alla andra gånger har jag blivit utskrattad. VOTE: annan EDIT: såg att annan fanns Redigerad 2 mars, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Du ska veta att det är inget att skämmas för... Och skäms man är man missnöjd med sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Rap Big L - Hell Up In Harlem e fett skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Vote: Rap.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Soul, Rock och 80-tal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Skulle vilja rösta på raggae, indie, pop, rock, synth och punk. Streetwaves PJ Harvey Bloc Party Oasis Suede Johnossi bob hund Bob Marley Max Romeo Black Keys Led Zep Kraftwerk Crüxshadows Blutengel My Bloody Valentine Bright Eyes Ryan Adams Soundtrack of our Lives Popsicle Ebba Grön The Clash Stiff Little Fingers Entombed Union Carbide Productions Red Hot Chili Peppers Beatles AC/DC mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts