Pico Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag är öppensinnad så jag skiter egentligen i vad musikstilen i fråga heter och lyssnar på den om jag gillar det. Just så, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hårdrock, allt från klassisk hårdrock som Aerosmith, Black Sabbath och AC/DC till nyare och tyngre band som Metallica och Cannibal Corpse. Röstade dock på metal eftersom det är den sortens hårdrock jag föredrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hip Hop för det mesta men gillar den mesta musiken Bästa Låtarna HipHop : Fronda - Stjärnornas Värld/ Min Hjärna kommer snart att explodera Rock: Camp Kill Yourself - Flesh Into Gear Gammal Rock: Lynyrd Skynyrd - Tuesdays Gone Punk: Green Day - Letterbomb/Whatsername m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Älskar det mesta rock men inte death metal. Favoband är Black Sabbath, Judas Priest, Deep Purple & Led Zeppelin Redigerad 26 februari, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Du lyssnar inte äns på hårdrock Vad vet du om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag är öppensinnad så jag skiter egentligen i vad musikstilen i fråga heter och lyssnar på den om jag gillar det. Jag tror knappast någon INTE tänker som du. Jag menar jag tror inte folk resonerar som så att om personen ifråga är hiphopare så lyssnar han inte på hiphop bara för att det är hiphop/rap, utan för att han tycker det är bra. Äh, fan vad idiotiskt detta låter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vad vet du om det? Mycket Du lyssnar ju på Metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag tror knappast någon INTE tänker som du. Jag menar jag tror inte folk resonerar som så att om personen ifråga är hiphopare så lyssnar han inte på hiphop bara för att det är hiphop/rap, utan för att han tycker det är bra. Äh, fan vad idiotiskt detta låter Nä, men han lyssnar nog på hiphop bara för att det är det enda han gillar. Egentligen tror inte jag på någon som säger att han eller hon bara lyssnar på klassiskt eller bara på nazistpunk, men många "tuffa" personer, fjortisar, och dylikt, lyssnar bara på några få musikstilar och stänger sedan sinnet och begränsar sig till dessa. Sånt avskyr jag. Jag kan till exempel dra några låtar jag gillar, alla låtar har olika genrer: Wings - Live and Let Die Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm (något sådant heter den) Opeth - Windowpane Dark Lotus - Headache EZ Rollers - Breakbeat Generation Graveworm - Fear of The Dark Aerosmith - Dream On Annihilator - Shallow Grave Tja... Det var väl allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vote: Annan Lyssnar på lite allt möjligt, men bland favoriterna ligger techno/trance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Jag lyssnar på mycket mellan mesig pop-punk till death/black metal ¨ Men jag klär mig som en dödsmetallare oftast, ibland blackmetalare, ibland någon blandning av olika Vote: Dödsmetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Dödsmetal. Band: Dissection, Opeth, Bloodbath, Bolt Thrower, In Flames, Nile, Amon Amarth, Dark Tranquillity och Hypocrisy är det jag lyssnar mest på för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Vote: Annat Lyssnar på techno/trance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Dödsmetall In Flames Rob Zombie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Föredrar ballader så som Scorpions-wind of change. men hårdrock är bra det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag lyssnar mest på hiphop, men det finns faktiskt rocklåtar som låter ganska bra... Och så brukar jag kolla på Jennifer Lopez videos för att få se hennes kropp. Deni, det är grejer. And I don't ever wanna, I don't ever wanna be yooou! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: Punk RAMONES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Nullvote... Punkrock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) .vote: ingen lyssnar knappt på musik.. och om jag gör det så lyssnar jag på det mesta mellan himmel och jord.. utom rap/hiphop.. Redigerad 28 februari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Dödsmetall In Flames Rob Zombie In flames och rob zombie är väl inte dödsmetal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är inte dödsmetal lite som Cradle Of Filth typ? rätta mig om jag har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts