Jump to content

Vad har du för musikstil?

Valle-Ball
 Share

Vad har du för musikstil?  

104 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är öppensinnad så jag skiter egentligen i vad musikstilen i fråga heter och lyssnar på den om jag gillar det.

Jag tror knappast någon INTE tänker som du. Jag menar jag tror inte folk resonerar som så att om personen ifråga är hiphopare så lyssnar han inte på hiphop bara för att det är hiphop/rap, utan för att han tycker det är bra. Äh, fan vad idiotiskt detta låter :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror knappast någon INTE tänker som du. Jag menar jag tror inte folk resonerar som så att om personen ifråga är hiphopare så lyssnar han inte på hiphop bara för att det är hiphop/rap, utan för att han tycker det är bra. Äh, fan vad idiotiskt detta låter :ermm:

Nä, men han lyssnar nog på hiphop bara för att det är det enda han gillar. Egentligen tror inte jag på någon som säger att han eller hon bara lyssnar på klassiskt eller bara på nazistpunk, men många "tuffa" personer, fjortisar, och dylikt, lyssnar bara på några få musikstilar och stänger sedan sinnet och begränsar sig till dessa. Sånt avskyr jag.

Jag kan till exempel dra några låtar jag gillar, alla låtar har olika genrer:

Wings - Live and Let Die

Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm (något sådant heter den)

Opeth - Windowpane

Dark Lotus - Headache

EZ Rollers - Breakbeat Generation

Graveworm - Fear of The Dark

Aerosmith - Dream On

Annihilator - Shallow Grave

Tja... Det var väl allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor