Frenzy Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Metal. Helst Nu -Metal helt klart ! EDIT : dåligt att det inte fanns Grunge med som alternativ Redigerad 25 februari, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Kan lyssna på all musik men metal är extra skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Det finns miljarder olika sorters rock att välja mellan. Men ingen trance. Vad har ni emot sånt egentligen? Aja, jag voteade annat. Jag lyssnar mest på isra/goa/psytrance. Det är fin fina grejer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vote:Hård rock Men lysnar på annat okså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Lyssnar på en jäkla massa, här är ett urval.... Joddla med Siv Ritchie Valens Go getters Rammstein AC/DC Iron Maiden Manowar + filmmusik och diverse "theme".... Edit ; Blir en hel del amerikansk musik också, eller raggarmusik även kallat... Redigerad 25 februari, 2005 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Lyssnar på trance och metal... BTW: rammstein - adios är fan underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Hiphop, trance, techno, metal, 80-tal, lite punk samt lite annat... Lyssnar just nu igenom ett album med D-Devils, sköönt! Redigerad 25 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag röstade på annat för jag lyssnar på blandat. Men jag hatar Hiphop, rap och framförallt hårdrock och dödsmetall och sånt där skit. Klassiskt är inget vidare det heller. Opera suger också stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Lyssnar på: Goldfinger Green Day Sum41 Eminem The Distillers Linkin Park bl.a. Sen skiter jag fullständigt i vilken "stil" det är. Edit: Och ibland gammal hederlig "Once More With Feelings" soundtrack. Redigerad 25 februari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 '60s och '80s. Och en klutt Rammstein. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Det är väl mest hiphop och reggae som lyssnas på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag lyssnar väll på allt mellan 1930-1975 men mest Rockabilly Rock'n'roll Rock Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Typ allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vote:Hip-hop Men vad ska linkin park vara tycker ni?? Vote: Hårdrock... Linkin Park är Rock/Hiphop på nåt sett... Typ som Limp Bizkit(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vote: Hårdrock... Linkin Park är Rock/Hiphop på nåt sett... Typ som Limp Bizkit(stavning?) Du lyssnar inte äns på hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vote: Rock typ allt i 60-talsväg och lite till: Bob Dylan, Jimi Hendrix, Pink Floyd, Frank Zappa, The Doors Men även lite pop. typ Simon & Garfunkel. och lite progg. typ Nationalteatern, Blå Tåget. och lite hiphop. nåja, Outkast i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Punk och Hårdrock! Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hiphop.. mest svensk men det händer att jag lyssnar på utländsk tex tupac.. H:et är så stort för att jag blir irriterad på autogrunkan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vote: Hårdrock Till exempel: Metallica Iron Maiden Judas Priest ( Såg ja igår ) Ac/Dc ..fan palla o räkna upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vote: Annan Klassisk hårdrock, heavy metal, prog metal, power metal, death, black, folk, horrorcore, det skulle ta timmar att skriva ner allt... Men det är allt ifrån ICP och AC/DC till Kaki King och Opeth. Jag är öppensinnad så jag skiter egentligen i vad musikstilen i fråga heter och lyssnar på den om jag gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts