Jump to content

Kanske inte passar här men jag måste bara säga det

g-unit89
 Share

Recommended Posts

HAHAHahA jag hade den sjukaste drömmen inatt :P;)

Jag drömde om att jag spelade SA och såg Bigfoot. Och direkt efter ufon och en massa annat. Alla rykten som fanns såg jag i spelet. Sen i drömmen så försökte jag fota Bigfoot men när man kom nära han så försvann kameran från din lista. Men bara permanent tills du var ungefär 50 meter från den sen kom kameran tillbaka. Och sedan i drömmen så skrev jag det i forumet men alla bara skrev att jag var newbi att jag ville ha uppmärksamhet och en massa annat skit haahhahahahahahahah. Så kan det gå. :P:P:D:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det nu är så dåligt att ge han uppmärsamhet varför ger ni honom det då?

om ni struntar i att skriva i dem trådar där ni skriver att startaren bara vill ha uppmärksamhet så ger ni ju honom det.

ni är ganska lätt lurade. :D

On topic:skulle vara ganska coolt om drömmen va sann den låter inte sann men jag kan inget säga, det var ju knappast jag som hade drömmen.

du kan ju alltid testa om din drömm va lite halv sann så du kan ju åka dit du såg sakerna och sen se om det stämmer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

On topic:skulle vara ganska coolt om drömmen va sann den låter inte sann men jag kan inget säga, det var ju knappast jag som hade drömmen.

du kan ju alltid testa om din drömm va lite halv sann så du kan ju åka dit du såg sakerna och sen se om det stämmer  :D

Varför tvivla på att drömmen är sann?

Det var en dröm, i drömmar kan de mest omöjliga saker hända..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor