g-unit89 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 HAHAHahA jag hade den sjukaste drömmen inatt Jag drömde om att jag spelade SA och såg Bigfoot. Och direkt efter ufon och en massa annat. Alla rykten som fanns såg jag i spelet. Sen i drömmen så försökte jag fota Bigfoot men när man kom nära han så försvann kameran från din lista. Men bara permanent tills du var ungefär 50 meter från den sen kom kameran tillbaka. Och sedan i drömmen så skrev jag det i forumet men alla bara skrev att jag var newbi att jag ville ha uppmärksamhet och en massa annat skit haahhahahahahahahah. Så kan det gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Öhh sjuk dröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Newbi, du vill ha uppmärksamhet... Redigerad 25 februari, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ehh okej... bra att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Newbi, du vill ha uppmärksamhet... Så du är ingen noob då eller? gå och lägg dig! dessutom joinade han före dig Redigerad 25 februari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 L g-unit89: hoppas du inte tog illa upp. Jag bara skojade med dig för att du skrev att du drömde att nån sa så! mena inge illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Aaaa, säkert, du vill bara ha uppmärkasamhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hrmm, jo... jo så var det. Jag vill att ni ska se mig. Jag...jag känner mig så ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Om det nu är så dåligt att ge han uppmärsamhet varför ger ni honom det då? om ni struntar i att skriva i dem trådar där ni skriver att startaren bara vill ha uppmärksamhet så ger ni ju honom det. ni är ganska lätt lurade. On topic:skulle vara ganska coolt om drömmen va sann den låter inte sann men jag kan inget säga, det var ju knappast jag som hade drömmen. du kan ju alltid testa om din drömm va lite halv sann så du kan ju åka dit du såg sakerna och sen se om det stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 On topic:skulle vara ganska coolt om drömmen va sann den låter inte sann men jag kan inget säga, det var ju knappast jag som hade drömmen. du kan ju alltid testa om din drömm va lite halv sann så du kan ju åka dit du såg sakerna och sen se om det stämmer Varför tvivla på att drömmen är sann? Det var en dröm, i drömmar kan de mest omöjliga saker hända.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 O ja, i drömmar kan allt hända... Tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 MM det är sant. Drömmen var sann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Så du är ingen noob då eller? gå och lägg dig! dessutom joinade han före dig JAha jag joina före dig....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Men jag joinade före er alla så håll käften nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 HAHAHAHHAH lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Spelar det så stor roll när man egentligen blev medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Detta är min andra profil eller vad det heter. Min andra är nåt med Tommy Vercetti men jag kommer inte ihåg den. Gjorde den nåt innan Vice City kom ut. Så det så. Och inga dumma kommentarer här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Du har nog spelat för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Sånt här ska ligga i vardagssnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Sånt här ska ligga i vardagssnack. Passar väl lika bra i SAavdelningen då detta rör just San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts