leftbehind Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Är det nån som ska gå på Judas Priest? Imorron blire Karlstad o Priest FAN VA BRA !!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 (redigerad) Nope jag ska inte gå. Det skulle dock vara roligt att gå. Redigerad 24 februari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Än är det inte försent. Tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Skulle vilja gå men jag har dom på band, så det gör väl inge... farsan har ändå inga möjligheter att åka upp dit. -----------------------------*EDIT*-------------------------------------------------------- nu har jag skaffat JP på CD också! Redigerad 6 mars, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Såg dom igår, helt otroligt bra. Fast In-Flames är det sämsta ja sett, allvarligt, fyfan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Är det nån som ska gå på Judas Priest? Imorron blire Karlstad o Priest FAN VA BRA !!!!!!!! -MadeMan-s farsa ska kolla på dem idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Yehh..kom precis hem från Judas i Globen o fan va de röjde asså, helt sjukt. Kan dock inte hålla med om att In Flames sög, dom e fortfarande stora i mina ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 -MadeMan-s farsa ska kolla på dem idag Japp, det gjorde han. Han tyckte det var skitbra som vanligt. Bara att han tappade bort sina polare på fyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts