Mathias Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jag säger bara: see you around officer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Den sprändes alldeles vi bron för mig också! Hade tur att jag dog för precis när jag stängde av gick en propp. Hade jag klarat uppdraget hade jag aldrig hunnit spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Apropå End of the line, flera av er har sagt att det INTE är det sista uppdraget på spelet. hur får man då tillgång till de(t) sista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Apropå End of the line, flera av er har sagt att det INTE är det sista uppdraget på spelet. hur får man då tillgång till de(t) sista? Det finns inga mer, det ÄR det sista uppdraget i Storylinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Varje område är värd ca: 2% så det stämmer nog. Man är tvungen att äga mer än en tredjedel. Antalet % beror på storleken på området Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts