felshoe Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Behöver tips på hur man klarar end of the line. jag har kommit så långt att man ska döda tennpenny. jag har räddat sweet från brandbilen. nåt tips på hur man förenklar uppdraget lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Skjut på allt som rör sig? Du har ändå klarat det svåraste. Sätt en spoiler förresten, utifall att. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Lånar tråden lite Är på End of the line jag också, men jag måste ta över fler hoods står det, hur mycket måste jag ta över innan jag kan göra uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Många, typ 50 %. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Många, typ 50 %. Usch vad jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Mm, höll på ett bra tag med det =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Usch vad jobbigt Du är inte värdig titeln CJ! Kom igen.. Visa Ballas vem som är kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 35% var jag bara tvungen att ta över för att få göra End of the line. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Har du klarat det än då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Har du klarat det än då ? Klarade det på första försöket. Iof var det ju tredje gången jag körde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hur länge ska man jaga tennpenny när man har "räddat" sweet från snuten när han hänger på stegen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 35% var jag bara tvungen att ta över för att få göra End of the line. 33% närmare bestämt. Du måste äga en tredjedel av områdena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hur länge ska man jaga tennpenny när man har "räddat" sweet från snuten när han hänger på stegen ? Man ska jaga honom tills han åker av vägen vid en bro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 33% närmare bestämt. Du måste äga en tredjedel av områdena. Vid 35% ringde Sweet och sa att det var dags. Före det gick det inte att göra uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vid 35% ringde Sweet och sa att det var dags. Före det gick det inte att göra uppdraget. Jag fick aldrig exakt 33%... Jag var över 35% jag också tror jag när jag fick samtalet. Andra gången jag varvade det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag fick aldrig exakt 33%... Jag var över 35% jag också tror jag när jag fick samtalet. Andra gången jag varvade det i alla fall. Varje område är värd ca: 2% så det stämmer nog. Man är tvungen att äga mer än en tredjedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ja, 35% måste man inneha för att få börja med uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ligger bron nära GS ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ligger bron nära GS ? Det är bron som korsar Groove Street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Ahaa. men ååh, då är jag ju bara några meter ifrån ju! men min bil sprängdes På bron senaste gången jag körde :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts